4 070 lukukertaa ·
17 vastausta
4k lukukertaa
17 vastausta
Minkä puuruuvin ostatte?
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 181 viestiä
En ole oikeastaan välittänyt kysyä, mutta huomasin, että hyllyt (”minun” kaupassa) olivat yhä tyhjentyneet viime vuoden aikana ja sitten kutistuneet jäännöseräksi. ”Slut hos leverantören” tarkoittaa yleensä ”emme saaneet ostaa tarpeeksi halvalla”.Alfredo sanoi:
Kaikki hyvä katoaa aina. 🤨
Hornbachin valikoimassa on enemmän ulottuvuuksia, ja voi ostaa yksittäin, jos haluaa.
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 181 viestiä
Huomasin ilokseni, että Biltema on alkanut saada takaisin mainittua puuruuvivalikoimaa hyllyille. Ei yhtä laajaa kuin silloin, kun ne olivat keltaisissa paperipakkauksissa, mutta kuitenkin pieni lohtu. Hornbachin valikoima on tässä tapauksessa lyömätön ja vain hieman kalliimpi.
Klikkaa tästä vastataksesi