Meille tulee keväällä Hornbach Malmöön/Burlöviin. Koska olemme täydessä vauhdissa ostamassa kaikenlaista taloon, jonka rakentaminen alkaa minä päivänä tahansa, on luonnollista olla utelias uuden ketjun suhteen, joka aikoo vakiinnuttaa asemansa.

Alhaiset hinnat?
Hyvä valikoima?

Immobil sanoi:
Hornbach on suuri Euroopassa ja on tyyliltään ja hinnoittelultaan kuten Bauhaus. Tässä on lisää tietoa: [linkki] ;)
Kiitos!
Kotisivun olen löytänyt, mutta etsin enemmän juuri sellaisia henkilökohtaisia arvioita, joita juuri jaoit.

Hei,

Minulla on paljon kokemusta Göteborgin Hornbachista monien rakennusprojektien jälkeen.

Hintataso vaihtelee. He ovat yleensä halvempia kuin Bauhaus, mutta usein Clas Ohlson, Jula tai Coop Forum on halvempia.

Heidän hintatakuu ei tarkoita lainkaan, että he ovat halvimmat (varoitus!). Lisäksi on vaikea vertailla (heidän ideansa) koska heillä on usein omia merkkejä (katso alla).

Valikoima on vaikuttava pinnallisesti. Kuitenkin monilla alueilla on selvästi vaikutteita Saksasta/Etelä-Euroopasta (esim. kylpyhuone/laatat), heidän tyylinsä, laatunsa jne. Eli ensin olet täysin vaikuttunut, sitten jäljelle jää vain muutama tuote, jotka todella ovat mahdollisia ostaa.

Jos aikoo rakentaa talon (keittiö/kylpyhuone) ja haluaa laatua ja tyyliä, joka kestää, ei Hornbachilla ole paljon muuta kuin muilla rakennustavarataloilla, eikä erityisen alhaisempia hintoja (ellei osta heidän omia merkkejä). Ja koska merkit ovat erikoisia, et voi tietää, onko varaosia, lisävarusteita saatavilla vastaavasti kuin muilla perinteisillä merkeillä (esim. lukot, ikkunat, työkalut, kaasu).

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.