Hei kaikki rakentajat, haluan ripustaa television ja hyllyn seinälle, mutta kaikista yrityksistäni huolimatta en ole onnistunut osumaan tukipalkkiin kipsi- ja puulevyn takana. Sen seinän takana on pannuhuone, olen porannut 3 mm poranterällä 5 cm syvyyteen... otin erittäin ohuen ja pitkän naulan ja työnsin sen reikään, kunnes se pysähtyi, ja se tuli 8 cm esiin ennen kuin pysähtyi. Voiko olla niin, ettei ole tukipalkkia ollenkaan ja etsijä näyttää väärin?

• Keltainen ja punainen muovitappi on kiinnitetty seinään lähelle kahta pientä reikää, todennäköisesti käytetty löytämään seinän tukipuu.
J
Etsin näyttää varmaan väärin, etkö voi koputtaa esiin sääntöä esimerkiksi ruuvimeisselin takapuolella, yleensä siellä missä sääntö on, tulee tummempi ääni.

• Tykkään
Nissens ja 2 muuta
  • Laddar…
J Jansson69 sanoi:
Etsin näyttää varmasti väärin, etkö voi napauttaa esiin missä sääntö on esim. ruuvimeisselin takapuolella, se yleensä tekee tummemman äänen siellä missä sääntö on..
Hei, se on varmaan ainoa mitä jäljellä on tehdä, naputtaa ja kokeilla porata... Mutta haluan myös lisätä, että etäisyys kahden pisteen välillä, joita etsijä näytti, oli 45 cm, mikä on normaalia jos on kantava seinä... Siitä johtuu turhautumiseni.

B Build101 sanoi:
Hei kaikki rakentajat, haluan ripustaa TV:n ja penkin seinälle, mutta kaikista yrityksistäni huolimatta en ole onnistunut löytämään palkkia kipsin+puulevyn takaa. Tämän seinän takana on pannuhuone, olen porannut 3 mm poralla ja 5 cm sisään... otin erittäin ohuen ja pitkän naulan ja työnsin reikään, kunnes se pysähtyi ja meni 8 cm ennen kuin pysähtyi. Voiko olla ettei ole ollenkaan palkkia ja etsijä näyttää väärin?
Metallipalkit?
Ota magneetti ja etsi ruuvit, joilla kipsilevy on kiinnitetty, niin löydät palkit.

• Tykkään
Peter787 ja 5 muuta
  • Laddar…
K Kane sanoi:
Metallirangat?
Ota magneetti ja etsi ruuvit, joilla kipsilevy on kiinnitetty, niin löydät rangat.
Minulla on magneettinen rangan etsijä ja se kiinnittyy vain ruuvin kantoihin... Ajattelen, että jos se olisi metalliranka, etsijä kiinnittyisi koko pystysuoraan pituuteen eikä vain yksittäisiin kohtiin.

J
B Build101 sanoi:
Hei, se on luultavasti ainoa jäljellä oleva asia tehdä, koputtaa ja kokeilla porausta... Mutta haluan myös lisätä, että etäisyys kahden kohdan välillä, jonka etsijä näytti, oli 45 cm, mikä on normaalia, jos se on kantava seinä... Siitä johtuu turhautumiseni.
Jos se on kantava, niin todennäköisesti on puuta koolauksissa..
Koputa ja tunnustele..

• Tykkään
Festlund ja 1 muu
  • Laddar…
B Build101 sanoi:
Minulla on sääntöetsin, joka on magneettinen ja se kiinnittyy vain siihen, missä ruuvinpäät ovat... Ajattelen, että jos se olisi metallisääntö, etsijän olisi tietenkin kiinnitettävä koko pystysuoran pituuden eikä vain yksittäisiin kohtiin
Mutta jos olet löytänyt ruuvit, olethan löytänyt säännön! Poraa vain 13 mm (jos sinulla on yksinkertainen kipsi), niin sinun pitäisi voida tuntea säännön.

• Tykkään
globaljuggler ja 3 muuta
  • Laddar…
K Kane sanoi:
Mutta jos olet löytänyt ruuvit, olet löytänyt koolauksen! Poraa vain 13 mm syvyyteen (jos seinässä on yksi kerros kipsilevyä), niin sinun pitäisi löytää koolaus.
Sieltä mitä tulee ulos reiästä, vaikuttaa olevan kipsilevy + puulevy. Olen porannut vähän alemmas, missä osoitin osoitti ruuvin, ja valitettavasti se on vain tyhjä tila, koska voin työntää pitkän naulan sisään 8 cm....

• Tykkään
Attitudeswe
  • Laddar…
B Build101 sanoi:
Tästä aukosta näyttäisi tulevan ulos kipsilevy + puulevy. Olen porannut hieman siitä, mihin osoitin näytti ruuvia, ja valitettavasti se on vain tyhjää, koska voin mennä 8 cm pitkällä naulalla sisään....
Sitten se on varmaan ruuvi, jolla kipsi on kiinnitetty puulevyyn, jonka olet löytänyt. Etsi eteenpäin.

• Tykkään
Cheesen
  • Laddar…
jos sinulla on kipsilevy+vaneri, et tarvitse koolauksia, kiinnitä televisio mollyilla kaksoiskipsiin

• Tykkään
Nissens ja 1 muu
  • Laddar…
Se on yksi vaihtoehdoista, joita olen myös miettinyt, mutta sitten mietin, että tv painaa 57 kg .. voiko 6 kpl m8 mollyilla pitää sen paikallaan ilman että se kaatuu?

B Build101 sanoi:
Se on yksi vaihtoehdoista, jonka olen myös harkinnut, mutta silloin ajattelen, että TV painaa 57 kg... voisivatko 6 kpl m8 mollylla pitää sen paikallaan ilman että se kaatuu?
Jopa ilman Molly. Penkki sitten, kuinka painava se on?

P
B Build101 sanoi:
näyttää siltä, että kipsilevy + puulevy tulevat ulos reiästä
Jos kipsin takana on puulevy, on melko vaikeaa löytää koolauksia etsijällä, sillä se löytää "koolauksen", joka on yhtä suuri kuin seinä, eli puulevyn.
Mutta siitä tulee suuri etu, koska seinä kestää paljon enemmän kuin luulet.

Jos käytät molly, niin varmista, että käytät asennuspihtejä. Jos käytät ruuvia kiristääksesi tulpan, tulet todennäköisesti vahingoittamaan kipsiä.

• Tykkään
ansgar46
  • Laddar…
K Kane sanoi:
Jopa ilman Mollya. Kuinka raskas on silloin penkki?
P PappasHammare sanoi:
Jos kipsilevyn takana on puulevy, on aika vaikeaa löytää koolauksia etsijällä, koska se löytää "koolauksen", joka on yhtä suuri kuin seinä, eli puulevyn.
Mutta siitä tulee suuri etu, koska seinä kestää paljon enemmän kuin luuletkaan.

Jos käytät mollya, varmista, että käytät asennuspihtejä. Jos käytät ruuvia tulpan kiristämiseen, saat todennäköisesti kipsilevyn hajalle.
Etsijä on magneettinen, joten jos ne, jotka asensivat levyn, ovat tehneet sen oikein, pitäisi naulan/ruuvin olla suunnilleen keskellä koolauksia?

P
B Build101 sanoi:
Etsin on magneettinen, joten jos ne, jotka ovat asentaneet levyn, ovat tehneet oikein, naulat/ruuvit pitäisi olla suunnilleen keskellä tukirakenteita.
Tehneet oikein? Hmm..
Voit osua kipsilevyruuveihin, jotka saattavat olla hieman pois tukirakenteesta.
Tai sitten he ovat ruuvanneet kipsin vähän sinne tänne.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.