Hei!
Aion asentaa pidikkeen pyörälle. Porasin ja asensin mukana tulleen tulpan kanssa. Huomasin kuitenkin, että materiaali oli hyvin huokoista, ja kun kokeilin vetää vähän pidikkeestä, se irtosi (katso kuva). Oletan, että tarvitaan jokin toinen tulpantyyppi tai suurempi koko. Mukana tullut oli ehkä noin 4 cm pitkä ja tavallinen muovitulppa.

Tämä on autotallissa ja
luulen, että takana on tiiliä, mutta en ole varma.
 
  • Kaksi reikää rappatussa seinässä, joissa tunnistettavissa merkkejä murenevasta materiaalista. Potentiaalisia ongelmia kiinnityksessä.
Kuinka syvä on rappauskerros?
Sinulla olisi pitänyt olla pidemmät ruuvit ja tulpat, jotka ylsivät tiilikerrokseen asti.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.