Hei!
Aion asentaa pidikkeen pyörälle. Porasin ja asensin mukana tulleen tulpan kanssa. Huomasin kuitenkin, että materiaali oli hyvin huokoista, ja kun kokeilin vetää vähän pidikkeestä, se irtosi (katso kuva). Oletan, että tarvitaan jokin toinen tulpantyyppi tai suurempi koko. Mukana tullut oli ehkä noin 4 cm pitkä ja tavallinen muovitulppa.
Tämä on autotallissa ja
luulen, että takana on tiiliä, mutta en ole varma.