Löysin laatikon tätä, mutta mitä se on? Noin 10 cm halkaisija ja 5–7 leveä.
Näyttää joiltakin liitoksilta, mutta mihin? Muovinen, vaalea putkiliitin, halkaisijaltaan noin 10 cm, leveyttä 5-7 cm, sijoitettuna pahvilaatikon päälle.
 
Letkut liittämiseen tiilitorviin.
 
Aha! Silloin seuraava kysymys.
Kuinka todennäköistä on, että minulla olisi tiiliputket, kun talo on vuodelta -78. Eikö silloin käytetty muovia?
 
Ei täysin mahdotonta.
 
Näin paljon myöhemmin muistan, että eräs luokkatoveri neljännellä luokalla, puhumme vuodesta 1981, teki salaojitusta talon ympärillä, tai siis vanhemmat tekivät salaojitusta, ja silloin, 1981, asennettiin tiiliputkia. Muistan nämä liitokset sieltä. Ainakin 80-luvulle asti.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.