Vihreäksi havaittu eristysmateriaali oven ja ikkunan sisäpuolella, revitty esiin rakenteen tarkistamiseksi. Vihreä, huonosti valaistu eriste pala, joka vaikuttaa itsevalaisevalta, sijaitsee ikkunan tai oven kehyksessä.

Olen jonkin aikaa tuntenut, että hengitystiet ovat vaikuttaneet johonkin äskettäin ostetussa talossa. Tämän jäljittämisessä revin tänään auki ovien ja ikkunoiden verhoiluja. Löysin yllätyksekseni eristeen tai tiivisteen, joka on enemmän vihreän hehkuvan suuntainen kuin mikään muu. Spontaani reaktioni on, että se voisi olla käsitelty Cuprinolilla tai vastaavalla kyllästeellä, mutta samalla, miksi niin olisi tehty? Ovet ja ikkunat asennettu 80-luvun puolivälissä.

Voiko joku selittää, mitä tämä on?

Aion poistaa sen ja vaihtaa heti. Pyydän anteeksi huonoja kuvia.

Olen päivittänyt itseäni vähän. Palkkien kohdalle tarvitaan pylväät. Ulkoreuna tulee lepäämään perusmuurin päällä. Toinen palkki lepää toisessa päässä savupiipun varassa.

Ongelma siitä, että palkki lepää paksumman osan päällä, on edelleen olemassa. Teemmekö vain pienen laatikon?

G gafia sanoi:
Olen päivittänyt tietojani hieman. Palkkioihin tarvitaan tolppia. Ulkoreuna lepää perusmuurilla. Toinen palkki lepää toisessa päässä savupiipulla.

Ongelma, että palkki lepää paksumman osan päällä, säilyy. Teemmekö vain pienen laatikon?

Väärä ketju luulen :)

B Bosse_54 sanoi:
Väärä ketju luulen minä :)
Joo väärä ketju. Sori

H
B Bosse_54 sanoi:
[kuva] [kuva]

Olen jonkin aikaa huomannut, että hengitystiet ovat altistuneet jollekin äskettäin ostetussa talossa. Tämän selvittämiseksi irrotin tänään oven ja ikkunan karmit. Kauhukseni löysin eristyksen tai tiivisteen, jos haluatte, joka on enemmän vihreän hohtava kuin mitään muuta. Ensireaktioni oli, että se olisi käsitelty Cuprinolilla tai vastaavalla kyllästeellä, mutta samalla, miksi niin olisi tehty? Ovet ja ikkunat asennettu 80-luvun puolivälissä.

Voiko joku selittää, mitä tämä on?

Aion poistaa sen ja vaihtaa välittömästi. Pyydän anteeksi huonoja kuvia.
Voisiko se olla ollut jossain kosketuksessa kuparista valmistettuun, esimerkiksi ikkunapellin kanssa? Vattenledningsrör:ien vieressä ollut Gullfiber voi muuttua vihreäksi.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.