River ut entréplan på hus byggt -73.
I den platsbyggda garderoben i hallen sitter detta. Vad är det för något??? Måste det vara kvar?
Bakom garderoben finns bara en vägg och sedan ett område för avhängning av kläder, syns inget på baksidan så trådarna måste gå i väggen..

Hjälp... =)
Valkoinen, muovinen sähkölaite ruuveilla kiinnitettynä ja sen alapuolelta lähtee johtoja.

Ovikellosi ehkä? Tai ovikellon muuntaja? Vähän vaikea tulkita tekstiä kuvassa.

Kyse on siitä, että ovikellossa on kaksi eri paikkaa, sillä se on sisäänkäyntioven yläpuolella (näkyvissä), tämä on piilotettu vähintään 3 metrin päähän siitä.

Jos kuva olisi ollut tarkempi kaiverretun tekstin suhteen, se olisi ollut helpompaa.

Mutta se näyttää eniten muuntajalta johonkin. Tai mahdollisesti ovikello/lisureeni. Ehkä siinä tapauksessa murtohälytykseen.

Kallistun enemmän muuntajaan, koska muoviin näyttää olevan painettu useita hyväksyntäsymboleja. Eli jotain 230V:lla. Sireeneillä ei yleensä ole niin paljon tyyppihyväksyntöjä.

Onko sinulla paristoja ovikellossa - jos ei, niin arvaisin, että tämä on sen muuntaja. Kuten sanottu, en näe mitä symboleja siinä on, mutta arvaan että näin on. Oletko katsonut onko sinulla samat valkoiset johdot ovennappulan tai seinällä olevan kellon takana?

Olen melkein varma, että se on ovikellon transformatori. Eteisessä oleva laatikko on se, joka soi, kun joku soittaa ovikelloa, ja tämä laatikko varmistaa, että virta on vain muutama voltti.

Olen samaa mieltä, sen täytyy olla ringklocketransformatorn. Minulla on nimittäin täsmälleen samanlainen ja se on ringklockan:n trafo :)

Jepp, tuo on muuntaja ovikelloon :)

Katkaise johdot ja katso, lakkaako ovikello toimimasta. ;)

Fredrik.engdahl sanoi:
Leikkaa johdot ja katso lakkaako soittokello toimimasta. ;)
Ei tarvitse leikata johtoja, riittää kun ruuvaat irti kaksi ruuvia alaosasta, poistat pienen muovikannen ja irrotat joitakin kaapeleita, niin tiedät sitten ;)

On hauskempaa leikata johdot

Fredrik.engdahl sanoi:
Se on hauskempaa leikata johdot
Mutta leikkaa omasi sitten... jos uskallat.... ;)

Myöhäistä tehty kauan sitten. Siksi hissi ei mene koko matkaa ylös.

• Tykkään
Swappe
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.