935 lukukertaa ·
3 vastausta
935 lukukertaa
3 vastausta
Mikä sisäseinä tämä on?
Hei,
Olen purkamassa sisäseinää, jonka luulin olevan rakennettu kipsistä ja puukoolauksista. Mutta se näyttää olevan jotain muuta, katso kuva, tunnistaako joku rakennusmateriaalin?
Olin varma, että seinä ei ollut kantava, koska se on vain 70 mm paksu ja kulkee samaan suuntaan kuin lattiarakenne. Onko syytä huoleen?
Terveisin David
Olen purkamassa sisäseinää, jonka luulin olevan rakennettu kipsistä ja puukoolauksista. Mutta se näyttää olevan jotain muuta, katso kuva, tunnistaako joku rakennusmateriaalin?
Olin varma, että seinä ei ollut kantava, koska se on vain 70 mm paksu ja kulkee samaan suuntaan kuin lattiarakenne. Onko syytä huoleen?
Terveisin David
Näyttää olevan kevytbetonia. Normaalisti 70 mm kevytbetoni ei ole kantava. Pitäisi olla vähintään 100 cm, mutta tarkista piirustukset.David123abc sanoi:
Hei,
Olen purkamassa sisäseinää, jonka luulin olevan rakennettu kipsistä ja puukehikosta. Mutta näyttää siltä, että se on jotain muuta, katso kuva, tunnistaako joku rakennusmateriaalin?
Olin varma, että seinä ei ollut kantava, koska se on vain 70 mm paksu ja kulkee samaan suuntaan kuin välipohja. Onko syytä huoleen?
Terveisin David

Vaikuttaa siltä, että se ei ole tehdasvalmisteinen vaan paikallaan rakennettu, koska siinä on myös teräsvahvikkeita. Vaistomaisesti tuntuu vaikealta rakennustavalta. Ehkä se oli niin 70-luvulla.J Jocke Best sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi
