Hei, kuten tavallista, jotkut rakennusvaiheet viivästyvät. Koska rakensin terassin kesänä mökin jälkeen, en koskaan saanut laitettua räystäskouruja.
Nyt olen kuitenkin hieman epävarma siitä, mitkä kourukoukut minun pitäisi käyttää.
Mitä mieltä olette? Pitäisikö minun laittaa paikalle räystäslauta ja asentaa säädettävät vai voinko laittaa lyhyet kourukoukut? Huomaa, että en ajatellut laittaa syöksytorvea.
Räystäskoukku ei varmaankaan toimi tässä tapauksessa:
Silloinhan ränni olisi veden valumiskohdan yläpuolella.
Ehkä tavalliset koukut, joita yleensä kiinnitetään raakapontin päälle, mutta ruuvattaessa alhaalta päin.
Noin kuten tämä kuva, mutta koukku raakapontin alle ja ruuvattuna alhaalta päin:
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.