2 845 lukukertaa ·
4 vastausta
3k lukukertaa
4 vastausta
Mikä rappaustyyppi?
Olen päivittämässä pesutupaa. Olen poistanut irtonaisen rappauksen ja hionnut vanhaa maalia. Mietin mitä käyttäisin pinnan rappaamiseen. Perusta on eristämätön, joten en halua, että se muuttuu tiiviiksi vaan haluan käyttää diffuusioavoina. Onko se laasti C tai kipsilaasti, jota minun tulisi käyttää, ja sitten silikaattimaalia sen päälle?
Vai pitäisikö minun käyttää jotain muuta pinnan ulkonäön perusteella? Haluan maalatun pinnan.
Vai pitäisikö minun käyttää jotain muuta pinnan ulkonäön perusteella? Haluan maalatun pinnan.
Hei!B Baskavoda sanoi:Olen raikastamassa pesutupaa. Olen purkanut irtonaiset rappaukset ja hionut pois vanhaa maalia. Mietin, mitä käyttäisin pinnan rappaamiseen. Pohja on eristämätön, joten en halua, että siitä tulee tiivis, vaan käytän diffuusiolle avointa materiaalia. Pitäisikö minun käyttää rappauslaasti C vai kipsirappaus, ja sen päälle silikaattimaali?
Vai pitäisikö minun käyttää jotain muuta pinnan perusteella? Haluan maalatun pinnan.
Miten on sujunut? Käytitkö C-rappausta ja silikaattimaalia?
Hei
Miten kalkkilaasti-rapattu seinä on pysynyt näin kahden vuoden jälkeen?
Oliko kyseessä kellariseinä, jonka rappasitte?
Harkitsen itse kalkkilaasti-rapattua seinää kellarissamme uudisrakennuksessamme.
Miten kalkkilaasti-rapattu seinä on pysynyt näin kahden vuoden jälkeen?
Oliko kyseessä kellariseinä, jonka rappasitte?
Harkitsen itse kalkkilaasti-rapattua seinää kellarissamme uudisrakennuksessamme.
Klikkaa tästä vastataksesi