B
Olen päivittämässä pesutupaa. Olen poistanut irtonaisen rappauksen ja hionnut vanhaa maalia. Mietin mitä käyttäisin pinnan rappaamiseen. Perusta on eristämätön, joten en halua, että se muuttuu tiiviiksi vaan haluan käyttää diffuusioavoina. Onko se laasti C tai kipsilaasti, jota minun tulisi käyttää, ja sitten silikaattimaalia sen päälle?

Vai pitäisikö minun käyttää jotain muuta pinnan ulkonäön perusteella? Haluan maalatun pinnan.

• Kuva seinästä, jossa on paljastuneita tiiliä ja vanhaa rappausta, putki kulkee oikealla, lattialla on muruja ja halkeamia seinän pinnassa.
  • Seinän rapautunut pinta, josta on poistettu irtonainen rappaus ja vanha maali. Taustalla mietitään, mitä materiaalia käytetään pinnan kunnostamiseen.
B Baskavoda sanoi:
Olen raikastamassa pesutupaa. Olen purkanut irtonaiset rappaukset ja hionut pois vanhaa maalia. Mietin, mitä käyttäisin pinnan rappaamiseen. Pohja on eristämätön, joten en halua, että siitä tulee tiivis, vaan käytän diffuusiolle avointa materiaalia. Pitäisikö minun käyttää rappauslaasti C vai kipsirappaus, ja sen päälle silikaattimaali?

Vai pitäisikö minun käyttää jotain muuta pinnan perusteella? Haluan maalatun pinnan.
Hei!

Miten on sujunut? Käytitkö C-rappausta ja silikaattimaalia?

B
J J Sirkka sanoi:
Hei!

Miten sinulla on mennyt? Käytitkö c-puts ja silikaattiväriä?
Ei, valitsin kipsilaastin ja silikaattivärin. Oikein tai väärin, en tiedä, mutta oli helppoa työtä ja lopputulos oli hyvä. Väri ei ole vielä alkanut irrota, joten luulen, että se on hyvä Valokuva kylpyhuoneesta, jossa on valkoinen wc-istuin, pesuallas kaapilla, pyyhe, sekä vaaleat seinät ja lattia. Kodinhoitohuone, jossa on pesukone, kuivausrumpu, kaappi ja ikkunalauta. Seinät maalattu silikaattimaalilla. Edessä on myös patteri ja kasvi. Pieni ikkuna ruskeilla karmeilla ja seinä, jossa on käytetty kipsilaastia ja silikaattimaalia.

• Tykkään
Claes Sörmland ja 1 muu
  • Laddar…
Näyttää hyvältä myös!

• Tykkään
Baskavoda
  • Laddar…
Hei
Miten kalkkilaasti-rapattu seinä on pysynyt näin kahden vuoden jälkeen?
Oliko kyseessä kellariseinä, jonka rappasitte?
Harkitsen itse kalkkilaasti-rapattua seinää kellarissamme uudisrakennuksessamme.

• Tykkään
Chonguis
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.