1 107 lukukertaa ·
6 vastausta
1k lukukertaa
6 vastausta
Mikä rappaus/laasti? Sisäseinä vaurioitunut tiileen asti
Hei hei,
Yritän päättää, onko sisäseinän korjaus jotain, mitä minun pitäisi yrittää itse. Minulla on paljon intoa ja vähän tietoa...
Tilanne:
Millä minun pitäisi korjata?
Kuinka minun pitäisi edetä?
Miten tämä tapahtui? No, vanha ruma seinälista oli niin pirun tiukasti kiinni liimassa, että kun yritin leikata ja irrottaa sen, rappaus alkoi irrota... ja kun se alkoi halkeilla, oli jo liian myöhäistä. FML.
Yritän päättää, onko sisäseinän korjaus jotain, mitä minun pitäisi yrittää itse. Minulla on paljon intoa ja vähän tietoa...
Tilanne:
- Makuuhuoneen sisäseinä, rappaus on irronnut kulmasta, koko matkalta tiileen asti.
- Seinä on jonkinlaista kiveä, luulen, että se on tyypillisesti jotakin reikäkiveä tai jotain sellaista. Ominaisuudet eivät tunnu täsmäävän suoraan tiilien kanssa, kun porasin siihen...
- Pinta-ala noin puoli neliömetriä
- En ole koskaan korjannut mitään vastaavaa aiemmin. Vain täyttänyt joitakin pieniä reikiä talokorjaustuotteella
Millä minun pitäisi korjata?
Kuinka minun pitäisi edetä?
Miten tämä tapahtui? No, vanha ruma seinälista oli niin pirun tiukasti kiinni liimassa, että kun yritin leikata ja irrottaa sen, rappaus alkoi irrota... ja kun se alkoi halkeilla, oli jo liian myöhäistä. FML.
Olenko postannut väärään alafoorumiin? Vai onko kysymys huonosti muotoiltu tai liian helppo? Mielestäni en löydä mitään vastaavia tapauksia, vaikka sen pitäisi olla erittäin yksinkertaista. Ehkä olen hakenut väärillä termeillä.
Ok, kiitos! 
Sain neuvoja toisaalla, että putsbruk ja sitten vähän spackel riittäisi.
Sain neuvoja toisaalla, että putsbruk ja sitten vähän spackel riittäisi.
Katso täältä: https://www.byggahus.se/forum/threa...ggna-kanaler-i-blabetong.431456/#post-4422483anders07 sanoi:
Kiitos neuvoista ja vinkistä!
palaan tuloksen kanssa ...
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Mikä laasti tämän sisätiloissa olevan avotakan rappaamiseen?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Vad för typ av putsbruk på källarvägg?
Fyllnadsmassor -
Finfördelad Puts (spackel) för utomhusbruk
Fasad -
Gipsputs/putsbruk ovanför elspisen bredvid vedspisen?
Kök -
Hur/vad för bruk till att putsa grunden?
Fasad