Hei hei,

Yritän päättää, onko sisäseinän korjaus jotain, mitä minun pitäisi yrittää itse. Minulla on paljon intoa ja vähän tietoa...

Tilanne:
  • Makuuhuoneen sisäseinä, rappaus on irronnut kulmasta, koko matkalta tiileen asti.
  • Seinä on jonkinlaista kiveä, luulen, että se on tyypillisesti jotakin reikäkiveä tai jotain sellaista. Ominaisuudet eivät tunnu täsmäävän suoraan tiilien kanssa, kun porasin siihen...
  • Pinta-ala noin puoli neliömetriä
  • En ole koskaan korjannut mitään vastaavaa aiemmin. Vain täyttänyt joitakin pieniä reikiä talokorjaustuotteella

Millä minun pitäisi korjata?

Kuinka minun pitäisi edetä?

Miten tämä tapahtui? No, vanha ruma seinälista oli niin pirun tiukasti kiinni liimassa, että kun yritin leikata ja irrottaa sen, rappaus alkoi irrota... ja kun se alkoi halkeilla, oli jo liian myöhäistä. FML.

• Sähköpistorasia, jossa on useita liitettyjä johtoja. Seinän alaosa on vaurioitunut ja rappaus on irronnut, paljastaen kivetystä.
  • Särökohtainen seinä makuuhuoneessa, rappaukset osittain irronneet paljastaen tiiliseinän ja sähköjohdot. Seinän viereinen pistorasia näkyvissä.
Olenko postannut väärään alafoorumiin? Vai onko kysymys huonosti muotoiltu tai liian helppo? Mielestäni en löydä mitään vastaavia tapauksia, vaikka sen pitäisi olla erittäin yksinkertaista. Ehkä olen hakenut väärillä termeillä.

Etsi: gipsputs. Se on helpoin aloittelijalle korjata rappausta.

Ok, kiitos! :)

Sain neuvoja toisaalla, että putsbruk ja sitten vähän spackel riittäisi.

G Galenskaparen sanoi:
Ok, kiitos! :)

Sain neuvoja muualta, että putsbruk ja sitten vähän kittiä riittäisi.
Kuten yllä, käytä kipsitasoitetta, paljon helpompaa!

Kiitos neuvoista ja vinkistä! (y) palaan tuloksen kanssa ...

• Tykkään
john.h
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.