Hei,
Tämä on asennettu keittiööni paneeliksi. Paneeli on ohut, noin 8-9 mm ja massiivinen. Luulen, että se on 60-luvun lopusta. Haluaisin laseroida tai maalata sen, mutta en ole varma, mitä minun pitäisi käyttää. Tarvitaanko esim. oksalakkaa näille pienille oksille? Miten käy tummemmille osille puussa, jos käytän laserointia?
Terveisin Anna

• Puupaneeliseinä keittiössä, ohuet paneelit noin 8-9 mm, joissa näkyy pieniä oksakohtia ja tummempia alueita.
  • Keittiön vanha puupaneeli, noin 8-9 mm paksu, jossa pieniä oksakohtia ja tummempia alueita puun sävyssä.
  • Seinällä oleva puupaneeli, jossa on vaaleaa ja tummaa sävyä sekä pieniä oksankohtia. Paneeli on noin 8-9 mm paksu.
Valitettavasti minulla ei ole oikein hyvää arvausta siitä, mikä puulaji on kyseessä. Mutta ajattelin vinkata sinulle, että esität kysymyksen foorumin huonekalupuuseppäosiossa. Siellä käyvät ihmiset ovat yleensä hyviä tunnistamaan puulajeja.

Kiitos Pyro, Aloin epäillä, että olin väärässä osassa foorumia. Huonekalupuusepät varmasti tietävät hyvin. Ystävällisin terveisin, Anna

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.