Jos sinulla on kosteus trossbottenissa, sinulla on todennäköisesti vuoto katon läpi, se näyttää olevan esimerkillisen ilmavaa alapuolella, joten sieltä ei todennäköisesti tule kosteutta.
 
  • Tykkään
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
F fribygg sanoi:
Jos sinulla on kosteus tuossa trossbottenissa, sinulla on luultavasti vuoto katon kautta, näyttää olevan esimerkillisen ilmava alla, joten sieltä tuskin tulee kosteutta.
Juu, ehkä niin, ulkopaneeli on kiinnitetty asfaboardiin ilman ilmarakoa, joten epäilen senkin olevan syyllinen ongelmaan. Olen vaihtamassa paneelia ja vaihtamassa myös eristettä.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.