Hei,

Aion kiinnittää teräsverkon suureen määrään kehyksiä, joiden mitat vaihtelevat. Olen nähnyt tämän tehtävän kuvassa olevan kaltaisella kiinnikkeellä. Juuri tämä on tehty poraamalla "rörhållare" Bauhausista. Koska tarvitsen noin 100, olisi paljon helpompaa ostaa valmiina.

Tietääkö joku, onko näitä olemassa ja mikä niiden nimi on?

Keskusreiän tulee olla noin 7 mm, koska teräsverkon koko on 6 mm.

Kiitos!

• Kahdenreiän metallinen "rörhållare", jossa keskireikä armeringsverkostolle.
Putkikannatin?

Luulen, että sitä voi olla vaikea saada. En ole koskaan nähnyt enkä tiedä, mihin niitä käytettäisiin.
Onko se puukehys? Poraa reikiä kehykseen oikeaan cc:hen ja "laita" kehys raudoitukseen?

Mielestäni se näyttää olevan putkikannake pysäytysruuvilla. Mutta 7 mm, vaikuttaa suurelta...ne, joita olen nähnyt, ovat yleensä 3-4 mm.
On olemassa suuria 32/50/76 mm putkille ja niillä on luultavasti 5-6 mm pysäytysruuvi. Mutta sellaisten käyttö vaikuttaa kalliilta. Katso esim.
https://www.svebry.se/en/product/rorklammer-50mm

C C.Lundin sanoi:
Uskon, että niitä voi olla vaikea löytää. En ole koskaan nähnyt ja en tiedä mihin niitä käytettäisiin.
Onko se puurakenne? Poraa reiät rakenteeseen oikeilla cc:llä ja "pujota" rakenne raudoituksen päälle?
Toivon tämän välttämistä! Se vie aikaa sovittaa kaikkiin suuntiin. Tämä ratkaisee koko sen ongelman.:)

tttomten TomasJor sanoi:
Mielestäni se vaikuttaa olevan putkikiinnike pysäytysruuvilla. Mutta 7 mm, vaikuttaa isolta...ne, jotka olen nähnyt, ovat tyypillisesti 3-4 mm. On olemassa isoja 32/50/76 mm putkille ja niissä on noin 5-6 mm pysäytysruuvi. Mutta sellaisten käyttäminen vaikuttaa kalliilta. Katso esim. [linkki]
Epäilemättä kallista! Tämä, jota käytin nyt testiin, maksaa 10:-. Mutta kiitos etsinnästä ja vinkeistä!

P p3p3 sanoi:
Hei,

Aion kiinnittää raudoitusverkon suureen määrään kehyksiä, joiden mitat vaihtelevat. Olen nähnyt sen tehdyn samanlaisella kiinnikkeellä kuin kuvassa. Tämä on tehty poraamalla "putkenpidike" Bauhausista. Koska tarvitsen noin 100, olisi paljon helpompaa ostaa valmiina.

Tietääkö kukaan, onko sellaisia ja mikä niiden nimi on?

Keskusreiän tulee olla noin 7mm, koska raudoitusverkko on 6mm.

Kiitos!
Voisikohan asennusnauha toimia siihen?
Montaasinauha Biltemasta, koko 20x0.7x10m, hinta 59,90 kr.

P Pappa1986 sanoi:
Voisiko se toimia kiinnitysnauhalla?
[kuva]
Fiksu!
Sittenhän tarvitsee vain leikata, taittaa, puristaa yhteen polygripillä ja ruuvata.
Ja eikö yksi ruuvi riitä jokaiseen, jos taittaa kaksinkerroin:
Piirros työkalusta, jossa on polygripin näköinen esine ja ruuvi, käytetään puristukseen ja kiinnittämiseen rakentaessa.

P p3p3 sanoi:
Toivottavasti vältetään se! Se vie paljon aikaa, kun pitää sovittaa kaikkiin suuntiin. Tämä ratkaisee koko ongelman.:)
Kaikki raudat ovat samassa cc:ssä, mittaat ja poraat kaiken noin 4-5 minuutissa luulisin. Sinulla on varmasti itselläsi paljon selkeämpi kuva siitä, mitä haluat, mutta se oli vain vihje! :)

KnockOnWood KnockOnWood sanoi:
Fiksu idea!
Silloinhan voi vain leikata, taittaa, puristaa yhteen polygripillä ja ruuvata.
Ja riittäähän yksi ruuvi kumpaankin, jos taittaa kaksinkerroin:
[kuva]
Täytyy miettiä asiaa! Kiitos molemmille

P p3p3 sanoi:
Toivottavasti vältän sen! Se vie paljon aikaa, jos pitää sovittaa kaikkiin paikkoihin. Tämä ratkaisee tavallaan koko ongelman.:)
Njää, ei niin aikaa vievää, minulla on paljon verkkoa puutarhassa ja olen asettanut verkon pylväille, piirtänyt merkin per lanka, porannut ja pujottanut pylvään hieman kallistettuna alussa. Lopetan naulaamalla hakasilla pitämään kaiken yhdessä. Leikkaa verkko niin, että se ulottuu 2-3 cm, joka menee pylvääseen ja kissahäkissä on kehys verkon kaikilla 4 sivuilla.
Kuva kissahäkistä:
bE7yLPqtMm1LYboDtWuc01M9_E4UdH9OP5LdNS6GiMPM1qQLrSP2XyOqxFj5liaNg6mq8PnN5Kjh1M3OlYdTHOFZC-OK-zXmpNWGuPlMFiM1zbyt3G9BiZqSpB9fQ2YP74hqY-xTEgYBhu8_nHzzm8k2cdlwcKnPo7Kebkql2wsQt-bvF-bXw3VqiBd9ySbgun75DZymH-scka_KTZfCSFCLFAjJwdDLATCz9XxjRRQBAXzf4NoMgh5EHUS8xHl9scT7FGMsw7Zt1exMrke4nIibzI2P1luMe0Ud0eegIXHcDAoCRZLQvWKGE8WVjoBEpoT1KV69f3opXn_6veiB3F16e6NSrbJd39jfSS1yFiP9qkVTLWx82Hp02B8R8Jzhsg48ytSP4enhzG66VpdvO89IThCT2vuPB8nfPCYgHoI5pnECbmliN4DcsUTOnz1IH4e8UjxM8G1lUj95RUo0TGUDxbIIT6mVtcp5Mj6-qQ7V9Aj1GCS9eBZkJQjL1RNxqwE4Ue8aEULdnKkwa39mnVB6cpnEuD2V29s1xwM1b_fZ-AKJMVwpvzbGoIL8MG7yibCmvJSyMy0kToglYWtvqJxKbSYBYfb1hsyZLv2elBaYsY2I6SQBvAgJWQnPXY8WTFft3nmH6lAPwBkbCTFjpeSZbIY8Nbg=w1250-h937-no

//Jante

Viimeksi muokattu:
  • Tykkään
BengtH
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.