4 795 lukukertaa ·
10 vastausta
5k lukukertaa
10 vastausta
Mikä on osan nimi?
Hei,
Aion kiinnittää teräsverkon suureen määrään kehyksiä, joiden mitat vaihtelevat. Olen nähnyt tämän tehtävän kuvassa olevan kaltaisella kiinnikkeellä. Juuri tämä on tehty poraamalla "rörhållare" Bauhausista. Koska tarvitsen noin 100, olisi paljon helpompaa ostaa valmiina.
Tietääkö joku, onko näitä olemassa ja mikä niiden nimi on?
Keskusreiän tulee olla noin 7 mm, koska teräsverkon koko on 6 mm.
Kiitos!
Aion kiinnittää teräsverkon suureen määrään kehyksiä, joiden mitat vaihtelevat. Olen nähnyt tämän tehtävän kuvassa olevan kaltaisella kiinnikkeellä. Juuri tämä on tehty poraamalla "rörhållare" Bauhausista. Koska tarvitsen noin 100, olisi paljon helpompaa ostaa valmiina.
Tietääkö joku, onko näitä olemassa ja mikä niiden nimi on?
Keskusreiän tulee olla noin 7 mm, koska teräsverkon koko on 6 mm.
Kiitos!
Mielestäni se näyttää olevan putkikannake pysäytysruuvilla. Mutta 7 mm, vaikuttaa suurelta...ne, joita olen nähnyt, ovat yleensä 3-4 mm.
On olemassa suuria 32/50/76 mm putkille ja niillä on luultavasti 5-6 mm pysäytysruuvi. Mutta sellaisten käyttö vaikuttaa kalliilta. Katso esim.
https://www.svebry.se/en/product/rorklammer-50mm
On olemassa suuria 32/50/76 mm putkille ja niillä on luultavasti 5-6 mm pysäytysruuvi. Mutta sellaisten käyttö vaikuttaa kalliilta. Katso esim.
https://www.svebry.se/en/product/rorklammer-50mm
Toivon tämän välttämistä! Se vie aikaa sovittaa kaikkiin suuntiin. Tämä ratkaisee koko sen ongelman.C C.Lundin sanoi:
Epäilemättä kallista! Tämä, jota käytin nyt testiin, maksaa 10:-. Mutta kiitos etsinnästä ja vinkeistä!TomasJor sanoi:
Voisikohan asennusnauha toimia siihen?P p3p3 sanoi:Hei,
Aion kiinnittää raudoitusverkon suureen määrään kehyksiä, joiden mitat vaihtelevat. Olen nähnyt sen tehdyn samanlaisella kiinnikkeellä kuin kuvassa. Tämä on tehty poraamalla "putkenpidike" Bauhausista. Koska tarvitsen noin 100, olisi paljon helpompaa ostaa valmiina.
Tietääkö kukaan, onko sellaisia ja mikä niiden nimi on?
Keskusreiän tulee olla noin 7mm, koska raudoitusverkko on 6mm.
Kiitos!

Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä
Kaikki raudat ovat samassa cc:ssä, mittaat ja poraat kaiken noin 4-5 minuutissa luulisin. Sinulla on varmasti itselläsi paljon selkeämpi kuva siitä, mitä haluat, mutta se oli vain vihje!P p3p3 sanoi:
Njää, ei niin aikaa vievää, minulla on paljon verkkoa puutarhassa ja olen asettanut verkon pylväille, piirtänyt merkin per lanka, porannut ja pujottanut pylvään hieman kallistettuna alussa. Lopetan naulaamalla hakasilla pitämään kaiken yhdessä. Leikkaa verkko niin, että se ulottuu 2-3 cm, joka menee pylvääseen ja kissahäkissä on kehys verkon kaikilla 4 sivuilla.P p3p3 sanoi:
Kuva kissahäkistä:
//Jante
Viimeksi muokattu:
Klikkaa tästä vastataksesi