521 lukukertaa ·
3 vastausta
521 lukukertaa
3 vastausta
Mikä naulapyssy minun pitäisi valita??
Aion asentaa noin 140 neliömetriä helmipontti/sileäspontti sisäkattoon ja haluan paineilmatoimisen naulapyssyn.
Unelmatilanteessa naulapyssyä voisi käyttää sekä tarkkuustyöhön (kuten helmipontti) että koolausten tai aluskatteen naulaamiseen uudelle katolle. Aion rakentaa myöhemmin varaston, joten haluaisin käyttää työkalua molemmissa työvaiheissa.
Onko olemassa sellaista työkalua, vai tarvitsetko kaksi erilaista naulapyssyä?
Unelmatilanteessa naulapyssyä voisi käyttää sekä tarkkuustyöhön (kuten helmipontti) että koolausten tai aluskatteen naulaamiseen uudelle katolle. Aion rakentaa myöhemmin varaston, joten haluaisin käyttää työkalua molemmissa työvaiheissa.
Onko olemassa sellaista työkalua, vai tarvitsetko kaksi erilaista naulapyssyä?
Tarvitset 2 erilaista pistoolia. Minkä mallin valitset, riippuu sinusta ja budjetistasi. Kun kyseessä on dyckertpistooli, on olemassa parempia ja huonompia. Ne huonommat jättävät suuria jälkiä puuhun.
Se on myös minun johtopäätökseni, olen päättänyt ostaa Senco S900FN laatikoille ja karmeille. Täydennän dyckertpistolilla, kun on aika listoille jne.Matti_75 sanoi:
@Galtungs, sinun pitäisi tietää, että on olemassa kahta tyyppiä nauloja: 1.2 ja 1.5 mm. Joten, tietenkin, 1.5 mm jättää isomman jäljen. Kuitenkin ponttiliitoksella on mahdollista asentaa ne niin, että naulat ovat täysin näkymättömiä.Matti_75 sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi