Pitäisikö käyttää?
Kirjoitin aiemmin liuskekivilattiasta, jonka minä ja kumppanini saimme asennettua onnistuneesti odotusten vastaisesti.
Kirjoitin, että rasvasimme lattian parafiiniöljyllä ja se oli hyvä, ainakin hetken.
Öljy kivellä näyttää häviävän jäljettömiin.......... ehkä se tarttuu sukkiin? Nyt lattia näyttää taas täysin käsittelemättömältä ja kysymys kuuluu, millä meidän pitäisi "rasvata se nyt"?
Parafiiniöljy ei oikein toimi, koska se "häviää". Pitäisikö kokeilla lattiapoleerausta ja miten saumat kestävät sen? Haluan kiiltävän, hohtavan mustan lattian!!
Ehdotuksia kenelläkään?