Pitäisikö käyttää?
Kirjoitin aiemmin liuskekivilattiasta, jonka minä ja kumppanini saimme asennettua onnistuneesti odotusten vastaisesti.

Kirjoitin, että rasvasimme lattian parafiiniöljyllä ja se oli hyvä, ainakin hetken.

Öljy kivellä näyttää häviävän jäljettömiin.......... ehkä se tarttuu sukkiin? Nyt lattia näyttää taas täysin käsittelemättömältä ja kysymys kuuluu, millä meidän pitäisi "rasvata se nyt"?
Parafiiniöljy ei oikein toimi, koska se "häviää". Pitäisikö kokeilla lattiapoleerausta ja miten saumat kestävät sen? Haluan kiiltävän, hohtavan mustan lattian!!

Ehdotuksia kenelläkään?
 
Uskon tavalliseen saippuaan.

Ehkä ei yhtä kiiltävää, mutta naarmut näkyvät helpommin pinnalla kuin puussa kiiltävällä pinnalla. Kovuudeltaan kovemmilla materiaaleilla naarmut näkyvät helpommin.
On paljon työtä pitää kivinen lattia jatkuvasti kiiltävänä jollain pintamateriaalilla.
 
Meillä on liuskekiveä ravintolassa, ja viime talvena Ångtvättbilen oli siellä pesemässä ja kiillottamassa lattiaa niin, että lian olisi vaikea tunkeutua laattoihin.

Kokeile katsoa heidän kotisivunsa. www.angtvattbilen.se


Peter
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.