Hei!
Minkä tyyppistä maalia luulette tämän olevan? Reikä on noin kolme cm leveimmästä kohdastaan ja hilse oli hauras ja taipuisa.
Ja mitä on tuo harmaa takana? Tämä on ikkunankarmi talossa, joka on rakennettu vuonna 1965?
 
  • Fönsterkarm 1965, lohkeillut maali ja alla paljastunut harmaampi pinta. Rikkoutunut alue on noin 3 cm leveä.
T TommyC sanoi:
Oletko varma siitä, että se on maalia? Se voi mahdollisesti olla muovilaminaatti, jos se ei ole maalia.
[linkki]
Alla näyttäisi olevan rappausta.
Ok, kiitos siitä! :-D
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.