S Sorgmantel #1 Jäsen · 21 viestiä 7 hel 2022 klo 20:04 Sorgmantel Jäsen 21 viestiä 7 hel 2022 klo 20:04 #1 Hei! Minkä tyyppistä maalia luulette tämän olevan? Reikä on noin kolme cm leveimmästä kohdastaan ja hilse oli hauras ja taipuisa. Ja mitä on tuo harmaa takana? Tämä on ikkunankarmi talossa, joka on rakennettu vuonna 1965? #rakennusmateriaali #väri #ikkuna #ikkunankarami #remontointi
Hei! Minkä tyyppistä maalia luulette tämän olevan? Reikä on noin kolme cm leveimmästä kohdastaan ja hilse oli hauras ja taipuisa. Ja mitä on tuo harmaa takana? Tämä on ikkunankarmi talossa, joka on rakennettu vuonna 1965?
T TommyC #2 Jäsen · Stockholm · 2 197 viestiä 7 hel 2022 klo 21:37 TommyC Jäsen Stockholm 2 197 viestiä 7 hel 2022 klo 21:37 #2 Oletko varma, että se on maali? Se voi mahdollisesti olla muovilaminaatti, jos se ei ole maali. https://sv.wikipedia.org/wiki/Plastlaminat Alla näyttää olevan rappaus.
Oletko varma, että se on maali? Se voi mahdollisesti olla muovilaminaatti, jos se ei ole maali. https://sv.wikipedia.org/wiki/Plastlaminat Alla näyttää olevan rappaus.
S Sorgmantel #3 Jäsen · 21 viestiä 9 hel 2022 klo 19:33 Sorgmantel Jäsen 21 viestiä 9 hel 2022 klo 19:33 #3 T TommyC sanoi: Oletko varma siitä, että se on maalia? Se voi mahdollisesti olla muovilaminaatti, jos se ei ole maalia. [linkki] Alla näyttäisi olevan rappausta. Ok, kiitos siitä! :-D
T TommyC sanoi: Oletko varma siitä, että se on maalia? Se voi mahdollisesti olla muovilaminaatti, jos se ei ole maalia. [linkki] Alla näyttäisi olevan rappausta. Ok, kiitos siitä! :-D