Hei!

Aion kiinnittää listan lasiseinäisen seinän ja kylpyammeen väliin estääkseni veden valumisen väliin (ero on 5 cm). Saan leikattua 5 mm pleksilasia + pari pientä palaa, joita ajattelin käyttää "kiiloina" kiinnittääkseni ne seinään ja tukeakseni listaa.

Ajattelin vain painaa koko homman ylös kirkkaalla märkätila-silikonilla, mutta lasimestari oli skeptinen ja väitti, että tarvitaan erikoissilikonia.

Mitä foorumi tietää?

Ja tämä onhan vasta huomenna...

HALAUS / Dan Å

Sen pitäisi toimia silikonin kanssa. Puhdista molemmat pinnat spriillä (tai vastaavalla, joka ei vahingoita pleksiä) ensin vain.

No, ilmeisesti tavallinen märkätilasilikoni "syö" pleksiä. Vaatii ilmeisesti jonkin erikoisen ratkaisun kuitenkin. Jopa Bauhausin väripisteen mies sanoi suoraan ei, tarjosi liimatuotetta, joka oli ainoa mitä hänellä oli tehtävään, mutta se oli liman väristä.

Soitan lasimestarille maanantaina, ja sitten voin raportoida.

Jaha, sitten pitäisi pyytää osallistumaan vastauspaperin kanssa:

Jotta kiinnität pleksilasin läpinäkyvästi ja täyttövaikutuksella suositellaan:

Den Braven sealants Clear Fix

http://www.denbraven.info/en/Assortiment/Elastische_kitten/Zwaluw_Clearfix

Hyvä kamaa, kiinnittyy, ei KULUTA muovia ja on TODELLA kirkas, ei ollenkaan "silikonihimmeä".

Kiitos Viktor Bil & Bussrutorille tiedosta ja työkunnosta.

akhagen sanoi:
No, ilmeisesti tavallinen märkätilasilikoni "syö" plexiä. Tarvitaan ilmeisesti jotain erityistä kuitenkin. Jopa maalitiskin mies Bauhausissa sanoi suoraan ei...//
Silikoni ei "syö" plexiä. Ei ainakaan normaalisti rakennusilikoni. Olen itse liimannut/tiivistänyt useita eri lajeja silikonilla ilman ongelmia. Se ei tartu erityisen hyvin, mutta se toimii.

Luulen muuten, että se tuubi, jonka löysit lopulta, on jonkinlainen silikoni.
(Tai? "MS polymer" = silikoni?)

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.