Voisiko se olla jonkinlainen perstorps-levy vai onko niillä aina se erityinen raidoituskuvio. Meillä oli perstorp-keittiönpöytä, kun olin pieni.
Muuten luulisin sen olevan jonkinlainen kosteudenkestävä levy.
Voisiko se olla jonkinlainen perstorps-levy tai onko niillä aina se erityinen juovakuvio. Meillä oli keittiöpöytä perstorpista, kun olin pieni.
Muussa tapauksessa arvelisin, että se on jonkinlainen kosteudenkestävä levy.
Tietääkö joku, mistä perstorps-levy on tehty, eternit?
Perstorp-Plattan koostuu fenoli-formaldehydilakalla kyllästetystä kraftpaperista, jossa on pintakerros melamiinista ja formaldehydistä valmistettua muovia.
Perstorpslevyt koostuvat ohuesta kerroksesta korkeapainelaminaattia, joka on tehty paperista, fenolihartsista ja melamiinista lastulevyn päälle. Ne voivat olla korkeapainelaminaattia levyissäsi, ovat saatavilla eri paksuuksina ja ovat kivikovia.
Se näyttää laminaattilevyiltä. Minulla oli niitä myös vessassa. Käytä käsineitä, kun otat sen alas, muuten saat nopeasti haavoja.
Taloni on vuodelta -62, joten ehkä se oli jotain, mitä he tekivät siihen aikaan. Kuinka vanha talo/kylpyhuone on?
Näyttää laminaattiarkeilta. Minulla oli sama vessa. Käytä hanskoja, kun poistat sen, muuten saat nopeasti haavoja.
Talo on vuodelta -62, joten saattoi olla niin yleistä silloin. Kuinka vanha talo/kylpyhuone on?
Sitten se on luultavasti sama kuin minulla, se ei mene rikki samalla tavalla kuin masonite vaan halkeilee viilloissa kun vetää ja on paljon jäykempi kuin masonite.
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.