1 681 lukukertaa ·
2 vastausta
2k lukukertaa
2 vastausta
Mikä levy(materiaali) tämä on?
Hei asiantuntijat!
Olen parhaillaan muuttamassa varastoa kotikuntosaliksi. Yksi laite seisoo lattialla, mutta kiinnitetään seinään. Tämä tarkoittaa erittäin suurta kuormitusta seinäkiinnitykselle, kun vedät painoja. Siksi kysyn teiltä, joilla on huomattavasti enemmän materiaalitietoa kuin allekirjoittaneella. Voitteko tunnistaa kuvissa olevat levyt? Onko se lastulevyä? Tretex? Kuinka kiinnittäisitte?
Olen parhaillaan muuttamassa varastoa kotikuntosaliksi. Yksi laite seisoo lattialla, mutta kiinnitetään seinään. Tämä tarkoittaa erittäin suurta kuormitusta seinäkiinnitykselle, kun vedät painoja. Siksi kysyn teiltä, joilla on huomattavasti enemmän materiaalitietoa kuin allekirjoittaneella. Voitteko tunnistaa kuvissa olevat levyt? Onko se lastulevyä? Tretex? Kuinka kiinnittäisitte?
Mielestäni se näyttää lastulevyltä. Eikö kiinnityksiä voi vahvistaa? Esimerkiksi asentamalla ulkopuolisen vaakasuoran tukipuun, joka ankkuroidaan vähintään kahteen pystysuoraan seinän runkotolppaan.S Spindoctor sanoi:Hei ammattilaiset!
Olen täydessä vauhdissa muuttamassa varastoa kotikuntosaliksi. Yksi laite tulee seisomaan lattialla, mutta kiinnitetään seinään. Tämä tarkoittaa suurta kuormitusta seinäkiinnitykselle, kun vedetään painoja. Siksi kysyn teiltä, joilla on huomattavasti enemmän materiaalitietämystä kuin allekirjoittaneella. Voitteko tunnistaa levyjä kuvista? Onko se lastulevy? Tretex? Miten kiinnittäisitte?
Klikkaa tästä vastataksesi