2 672 lukukertaa ·
18 vastausta
3k lukukertaa
18 vastausta
Mikä betoni tulisi käyttää päällevalussa?
Riittävän vahva levy olisi varmasti toiminut paremmin, mutta se tuntuu epärealistiselta, kun talo on jo paikallaan. Jos on pitkä matka kiinteään maahan, paalutus lienee ilmeinen vaihtoehto.FörvirradAkademiker sanoi:
Kyllä, palaat asiaan jatkuvasti 🙄 Mutta jos tämä on suunnitelma, en minäkään laittaisi paljoa työtä lattiaan. Jos se ei kuitenkaan ratkaise mitään ongelmia. Mutta taloa, jossa on "mahdottomia" painumisongelmia, on todennäköisesti vaikea myydä. Olen itse katsellut sellaista kohdetta ja juoksin nopeasti pois ilman, että tarjoukseni olisi ollut yhtään euroa 🙄FörvirradAkademiker sanoi:
Pidän sitä oppirahanani kiinteistöistä. Tietenkin talo voidaan pelastaa, mutta se ei ole taloudellisesti perusteltua.C cpalm sanoi:Riittävän vahva levy olisi varmasti toiminut paremmin, mutta se tuntuu hieman epärealistiselta, kun talo on jo paikallaan. Jos on pitkä matka kiinteään maahan, arvelen että paalutus on itsestään selvä vaihtoehto.
Jo, palaat siihen aina 🙄 Mutta jos se on suunnitelma, en varmaan itsekään käyttäisi paljon työtä lattiaan. Jos se ei kuitenkaan ratkaise mitään ongelmia. Mutta talo, jossa on "mahdottomia" painumaongelmia, on todennäköisesti vaikea myydä. Olen itse katsonut sellaista kohdetta ja juoksin nopeasti pois tarjomatta senttiäkään 🙄
Juuri niin. Jos kääntää kolikot ja tekee oikein alusta alkaen, se voidaan varmasti tehdä myös erittäin kohtuullisella hinnalla kontekstissa. Arvoa laskee epävarmuustekijä, erityisesti kun jo on tehty toistuvia ja epäonnistuneita toimenpideyrityksiä.FörvirradAkademiker sanoi:
Aivan, en halua, että oppirahat kasvavat suuremmiksi. Virheeni oli tietämättömyys ja se, että luotin "ammattilaisiin" toimijoihin. Olen ottanut yhteyttä painuma-yritykseen, niillä on 2 vuoden takuu, joten heidän täytyy valitettavasti tulla tänne uudelleen. He eivät varmasti ole ansainneet rahaa minultakaan, talo on tappiohanke kaikille osapuolille 😅 voi ehkä olla seinien välisiä epätasapainoja, joita voitaisiin korjata hieman enemmän ilman, että salaojitus tai viemärit vahingoittuvat. Katsotaan, jos tapahtuu jotain radikaalia, niin siirrytään vuokra-asuntoon, kunnes löydetään jotain, mitä oikeasti haluaa. Ehkä vakuutus antaa myös jonkin verran korvausta 🙃 Niin kauan kuin se ei ole vaarallista perheelleni, en välitä talosta.C cpalm sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi