Hei!
Minulla on kaksi kysymystä, joihin toivon foorumin voivan auttaa :)

Nro 1: Aion laittaa 80x12 cm hyllyn kahdella hyllynkannattimella. Koska en pääse poraamaan, haluaisin kiinnittää ne jollain asennusliimalla, mutta en tiedä mitä pitäisi käyttää, seinä on betonia ja hyllylle tulee rajoitettu kuormitus, korkeintaan kilo tai kaksi.

Nro 2: Aion kiinnittää 19mm MDF-levyn pöytälevyksi laatikoston päälle. Ajattelin kiinnittää alapuolelta, laatikoston kattoon, jotta ei tarvitse ruuvata näkyvästi levyyn. Laatikoston paksuus on 15mm, joten yhteensä se on 34mm MDF:n kanssa päällä. Mikä olisi optimaalinen ruuvin pituus?

Kiitos!!

1:
Minkä tyyppisiä pelikonsolit?
Miltä ne näyttävät?
Luulen, että voit unohtaa tuon ajatuksen.

2:
Mikä on syy siihen, että haluat kiinnittää levyn hutsareihin ruuveilla?

(Lasten kirjoituspöytien levyt ovat irrallaan hutsareiden päällä, tosin levyt ovat täyttä puuta.)

• Tykkään
Norktork
  • Laddar…
N NoreTor sanoi:
Hurtsen är 15mm så totalt blir det alltså 34mm med mdf ovanpå. Hur lång skruv blir optimalt?
Lyhyempi kuin 34 mm ja joka ei mene läpi levystä. Ja tapaan esiporata mdf:ään.

• Tykkään
Norktork
  • Laddar…
N NoreTor sanoi:
Hei!
Minulla on kaksi kysymystä, joihin toivon foorumin voivan auttaa :)

Nro 1: Aion asentaa 80x12cm hyllyn kahdella hyllynkannattimella. Koska en pääse poraamaan, haluaisin kiinnittää ne jollain tyyppisellä montagelimillä, mutta en tiedä, mikä minun pitäisi käyttää. Seinä on betonia ja hyllyn kuormitus tulee olemaan rajallinen, korkeintaan kilo tai kaksi.

Nro 2: Aion kiinnittää 19 mm mdf-levyn kirjoituspöydän kannettavaksi laatikostojen päälle. Ajattelin kiinnittää alhaalta, laatikoston kattoon, jotta en tarvitse ruuvata näkyvästi levyyn. Laatikoilla on 15 mm, joten yhteensä tulee 34 mm mdf:n kanssa. Kuinka pitkän ruuvin olisi optimaalinen käyttää?

Kiitos!!
käyttäisin tec7:ää, mutta varmasti saat myös muita vaihtoehtoja, jotka saattavat olla parempia. Minulla on kuitenkin vain positiivisia kokemuksia tec7:stä vuosien varrella.

• Tykkään
Norktork
  • Laddar…
Kiitos vastauksesta! Hylly pärjäsi ilman liimausta, sillä se on kiilattu kiinni (sen pitäisi olla kerrossängyn ja seinän välissä). Levyn osalta meidän pitää kiinnittää se niin ettei se liu'u, pienet lapset käyttävät sitä ja he ovat vahvempia kuin luulisi :)

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.