Olen nähnyt taloja kotikadullani, joissa on rakenteellinen julkisivu... Kova, hieman sileämpi pinta... Muistuttaa rappausta, mutta tuntuu vahvemmalta. Enemmän kuin laatta, kun siihen koskee. Kuin nestemäinen laatta, joka on kuivunut. Rakenteen pinta on hieman "uurrettu", mutta etäältä talot näyttävät sileiltä... Myös sisällä rappukäytävässäni on sellaista materiaalia seinissä.
Tietääkö kukaan, mitä se voisi olla??? Se on todella kaunista.
Ehkä sekava selitys, mutta kaikki vinkit otetaan kiitollisina vastaan
