Olen nähnyt taloja kotikadullani, joissa on rakenteellinen julkisivu... Kova, hieman sileämpi pinta... Muistuttaa rappausta, mutta tuntuu vahvemmalta. Enemmän kuin laatta, kun siihen koskee. Kuin nestemäinen laatta, joka on kuivunut. Rakenteen pinta on hieman "uurrettu", mutta etäältä talot näyttävät sileiltä... Myös sisällä rappukäytävässäni on sellaista materiaalia seinissä.
Tietääkö kukaan, mitä se voisi olla??? Se on todella kaunista.

Ehkä sekava selitys, mutta kaikki vinkit otetaan kiitollisina vastaan :)
 
Hei!

Kuva tekisi varmasti ihmeitä!
Onko se levyjä vai täysin sileä pinta?
Jos ei ole saumoja, tarkoittanet jotakin rappauksen muotoa (tai muottiin valettua betonia, jossa on tekstuuri)

/Ingenjören
 
Se ei ole rappaus!
Valitettavasti ei ole kuvaa :(
Ei saumoja missään, joten se on jotain levitetty... siksi kuvaus "nestemäisestä" kaakelista ;)
Voisi ehkä olla betonia, mutta se ei ihan tunnu siltä.
Rakenne näyttää samalta kuin sienellä maalatut seinät. Rakenne on kaikkialla, mutta ei rappauksen pistemäistä rakennetta, vaan enemmän vedelty sinne tänne elävän tuloksen saavuttamiseksi...

Tuliko joku viisaammaksi?
:)
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.