Meillä on paljon remonttia edessämme. Meidän täytyy ulkoistaa paljon töitä oman tietämättömyytemme vuoksi (maalaamme vain itse), joten materiaalivalinnoissa meidän täytyy yrittää pitää matala budjetti (huom, ei halpabudjetti)....

Mistä voimme ostaa halvalla? Kaikkea kylpyhuonelaatoista, kylpyhuonekalusteista lattialämmitysjärjestelmiin ja pyyhekuivaimiin? Myös kodinkoneet, joissa on hyvä energialuokka.

Ja, mitä odotat? Vinkkejä ostopaikkaan Skånessa, jos asut itse esimerkiksi Norrlandissa?
Sinun pitäisi ehkä täsmentää enemmän, missä ostosalueesi sijaitsee. :x

Katso vähän netistä mitä tarvikkeet maksavat, kerro sitten Käsityöläisille mikä hinta olet saanut ja anna heille mahdollisuus vastata siihen. Jotkut yritykset eivät koskaan asentaisi tuotteita, jotka asiakkaat ovat ostaneet itse, joten voi olla hyvä tarkistaa tilanne niiden firmojen kanssa, joiden kanssa aiotte työskennellä.

• Tykkään
LillaHon
  • Laddar…
roland53 sanoi:
Ja, mitä odotat? Vihjeitä ostopaikasta Skånessa jos itse asut esim Norrlannissa?
Sinun pitäisi ehkä täsmentää enemmän missä sinun ostoalueesi sijaitsee. :x
Olen kuullut monista, jotka tekevät ostoksia netissä ja tilaavat ulkomailta, toivottavasti tällaisia vinkkejä tulee esille täällä. Maantieteellinen sijainti vähemmän kiinnostava, monet yritykset tarjoavat "ilmainen toimitus" esim niiltä joilta olemme ostaneet hieronta-ammeita :)

Vinkkini on mennä pienempään paikalliseen puutavaraliikkeeseen. Kun olin rakentamassa terassia, listasin mitä tarvitsisin ja hinnat, joissa oli alin hinta netissä. Menin puutavaraliikkeeseen ja pyysin heitä vastaamaan hintoihin, mitä he tekivätkin jossain määrin. Se, että minun tarvitsee sitten ajaa 5 minuuttia hakemaan tavarat sen sijaan, että ajaisin 25. Teki, että pystyin hyväksymään ne ylimääräiset 3 %, todella paljon vähemmällä säätämisellä. Lisäksi tukee paikallisia yrityksiä, mikä on mielestäni tärkeää.

• Tykkään
LillaHon
  • Laddar…
Tee lista siitä, mitä täytyy ostaa, vertaa sitten eri rautakaupoissa (internetissä) mitä se maksaa.
Kysy myös paikallisilta kaupoilta seudulla, mitä heiltä saisit.
Sitten tarvitsee vain ostaa sieltä mistä haluat.:D

blocketebaytraderarinkabyikeabyggmaxbauhausprisjaktgränsbygdenaxminsterseltmanndustinhornbachkakelplattanicaclassebygghemmarustaelgiganten.........

vakavasti, mitä vastausta odotit?

Nimajneb sanoi:
blocketebaytraderarinkabyikeabyggmaxbauhausprisjaktgränsbygdenaxminsterseltmanndustinhornbachkakelplattanicaclassebygghemmarustaelgiganten.........

vakavasti, mitä vastausta odotit?
Joku, jolla on saksalaisia viitteitä, ehkä voisi antaa....Laaja kysymys - laajat vastaukset. Kiitos toistaiseksi.

Jos budjetti on pieni, aloita miettimällä, mitä todella tarvitsette.... yrittää rakentaa/remontoida alhaisella budjetilla ja samalla haluta korkeaa tasoa ja samalla olla tekemättä mitään itse ei tule toimimaan....

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.