Olen rakentamassa vähän hyllyjä varastoon, jotta voin heittää ylös vähän laatikoita ym. Olen nyt rakentamassa runkoa, mutta olen pian valmis tämän kanssa. Joten mitä materiaalia pitäisi käyttää itse hyllyille? Sen pitäisi olla mahdollisimman halvalla. =) Lankuista tulee aika kallista. Ehkä joku lastulevy, joka sahataan sopivaksi?

Jocke

Lattialastulevyä voi aina ottaa ja sahata sopiviksi paloiksi. 22X95 rakennusmuotti on toinen vaihtoehto riippuen ulkonäkövaatimuksista.

Ei ole niin tarkkaa miltä se näyttää. Mitä formvirke maksaa suurin piirtein?

Jocke

Olen tehnyt hyllytavaraa tavallisesta 22*95mm ponttilaudasta ja liimannut pontti/ura sekä sahannut ne niin, ettei näkyvää pontti/uraa ole. Mutta käyttämälläsi hyllytavaran vahvikkeella lastulevy on varmaankin helpoin ja halvin vaihtoehto.

AndersS sanoi:
Olen tehnyt hyllytavarat tavallisesta 22*95mm ponttilaudasta ja liimannut ura/insula sekä katkaissut niin, ettei näkyvissä ole mitään uraa/insulua. Mutta tuolla hyllytasolla olisi varmasti helpointa ja edullisinta käyttää lastulevyä.
Suunnilleen minkä paksuinen lastulevy minun pitäisi valita?

Jocke

Se toimii 10-12mm, koska sinulla on koko palkit sekä edessä että takana. Rakennusmaxin hintojen mukaan noin 75:- levy (1200*2500) ja jos ostat heidän valmiita hyllytasojaan, valkoisia 18mm, noin 220:- (2kpl, 600*2480).

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.