Olen juuri muuttanut asuntoon, jossa vaatekaappi on hieman "hankalan" muotoinen (kuva näyttää lattiapinta-alan), enkä tiedä oikein, miten saisin eniten säilytystilaa. Ajattelin säilyttää siellä vaatteita/kenkiä/ehkä muutamia laatikoita. Tällä hetkellä vaatekaappi on vain tyhjä huone paljaine seinineen. Ajattelin ehkä vähän hyllyjä, mutta haluan myös pystyä ripustamaan vaatteita henkareille jonnekin. Onko jollain hyviä ehdotuksia/ideoita? Olen erittäin kiitollinen kaikista vastauksista :D
 
  • Kolmion muotoinen kapean vaatekaapin lattia, jossa on vaalea puulattia ja valkoiset seinät. Näkymä ylhäältä alaspäin.
Vaateripustin ylimpänä henkarit, joissa on paitoja, pukuja, jakkuja, mekkoja jne. Sitten pari hyllyä laatikoineen alhaalla, niin paljon kuin mahtuu. Emme tiedä "vaatekaapin" korkeutta.

Kuten sanonta kuuluu, tee tarpeesta hyve. Täydennä hieman säilytyslaatikoilla sängyn alla, ne nielevät melko paljon ja täydentävät.
 
Ehdottaisin paikan päälle rakennettuja hyllyjä vasempaan reunaan.
 
  • Tykkään
Larsa
  • Laddar…
Anna_H sanoi:
Ehdottaisin paikan päällä rakennettuja hyllyjä vasempaan reunaan.
HUOM Off Topic :o

Kaikki eivät ole yhtä vasemmalla kuin sinä ja minä, Anna.
Jotkut kallistuvat oikealle.
Ja tämä koskee tietenkin myös sitä, mihin he haluavat rakentaa hyllynsä.
 
KnockOnWood sanoi:
OBS Off Topic :o

Kaikki eivät ole yhtä vasemmalla kuin sinä ja minä, Anna.
Jotkut kallistuvat itse asiassa enemmän oikealle.
Ja tietysti kyse on myös siitä, minne he haluavat rakentaa hyllynsä.
OnTopic niin oikea seinä näyttää olevan betonia, vaikeampi kiinnittää asioita siihen :)
 
Anna_H sanoi:
OnTopic så ser högerväggen ut att vara betong, svårare att fästa saker i :)
Sinä olet tarkkasilmäinen, näet asioita, jotka ovat piilossa meiltä muilta ;)
 
Anna_H sanoi:
OnTopic så ser högerväggen ut att vara betong, svårare att fästa saker i :)
Ja minä ajattelen betong - helpompi saada asiat pysymään paikoillaan. :)
 
Raskas päätös, mutta luulen, että se on hiekkapuhallettu kevytbetoni :)
 
C
Sairaan vaikea tila!
Ehkä voisi löytää kaarevan tangon, jotta vaatteet voisivat roikkua kuin viuhka?
 
Siirrä ovea vasemmalle niin maksimoit föreringen, mutta se on ehkä monimutkaisempaa kuin olit kuvitellut?
 
Hei ja kiitos kaikista vastauksista!! En koskaan uskonut, että joku klikkaisi tänne ja vastaisi :wow: Vastaakseni/täsmennän muutamia asioita:
- Viistoseinä on betonia mutta ohut rappaus, en tiedä
- Ovea ei valitettavasti voi siirtää, koska kyseessä on vuokra-asunto :(
Ensimmäisellä silmäyksellä ajattelin myös, kuten kirjoititte, laittaa tangon henkareita varten ja laatikoita ylä- tai alapuolelle. Ongelmana on vain Pieni eteinen, jossa sininen säkki, kengät, vaateripustin ja pahvilaatikko, jossa vaatteita.
Käsi pitelee puista vaateripustinta vinon seinän edessä.
Henkareille ei ole tilaa, jos vasemmalle laittaa tangon :mad:
Ajattelen edelleen, jos voisi kiinnittää jotain kattoon, kuten vaijerin, mutta kuinka paljon se jaksaisi kantaa? Siellä on paljon vaatteita, jotka haluan saada sisään...
@cpalm se ei ollut huono idea! Tarkistan tätä edelleen!
 
@Anna_H Minäkin ajattelen siihen suuntaan, mutta en vain tiedä, miten saisin jotain aikaan henkareille...
 
Miksi et voi asentaa tankoa seinään/kytkintä vasten?
 
@redarn sillä toinen pää/tangonkiinnike menee viistorakenteen vasten ja miten sellainen kiinnitettäisiin?
 
Kapea käytävä, jossa on vaalea puulattia ja valkoiset seinät. Lattialla kulkee musta linja.
näin @redarn
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.