Olen juuri muuttanut asuntoon, jossa vaatekaappi on hieman "hankalan" muotoinen (kuva näyttää lattiapinta-alan), enkä tiedä oikein, miten saisin eniten säilytystilaa. Ajattelin säilyttää siellä vaatteita/kenkiä/ehkä muutamia laatikoita. Tällä hetkellä vaatekaappi on vain tyhjä huone paljaine seinineen. Ajattelin ehkä vähän hyllyjä, mutta haluan myös pystyä ripustamaan vaatteita henkareille jonnekin. Onko jollain hyviä ehdotuksia/ideoita? Olen erittäin kiitollinen kaikista vastauksista
Vaateripustin ylimpänä henkarit, joissa on paitoja, pukuja, jakkuja, mekkoja jne. Sitten pari hyllyä laatikoineen alhaalla, niin paljon kuin mahtuu. Emme tiedä "vaatekaapin" korkeutta.
Kuten sanonta kuuluu, tee tarpeesta hyve. Täydennä hieman säilytyslaatikoilla sängyn alla, ne nielevät melko paljon ja täydentävät.
Ehdottaisin paikan päällä rakennettuja hyllyjä vasempaan reunaan.
HUOM Off Topic
Kaikki eivät ole yhtä vasemmalla kuin sinä ja minä, Anna.
Jotkut kallistuvat oikealle.
Ja tämä koskee tietenkin myös sitä, mihin he haluavat rakentaa hyllynsä.
Kaikki eivät ole yhtä vasemmalla kuin sinä ja minä, Anna.
Jotkut kallistuvat itse asiassa enemmän oikealle.
Ja tietysti kyse on myös siitä, minne he haluavat rakentaa hyllynsä.
OnTopic niin oikea seinä näyttää olevan betonia, vaikeampi kiinnittää asioita siihen
Hei ja kiitos kaikista vastauksista!! En koskaan uskonut, että joku klikkaisi tänne ja vastaisi :wow: Vastaakseni/täsmennän muutamia asioita:
- Viistoseinä on betonia mutta ohut rappaus, en tiedä
- Ovea ei valitettavasti voi siirtää, koska kyseessä on vuokra-asunto
Ensimmäisellä silmäyksellä ajattelin myös, kuten kirjoititte, laittaa tangon henkareita varten ja laatikoita ylä- tai alapuolelle. Ongelmana on vain
Henkareille ei ole tilaa, jos vasemmalle laittaa tangon
Ajattelen edelleen, jos voisi kiinnittää jotain kattoon, kuten vaijerin, mutta kuinka paljon se jaksaisi kantaa? Siellä on paljon vaatteita, jotka haluan saada sisään...
@cpalm se ei ollut huono idea! Tarkistan tätä edelleen!