4 164 lukukertaa ·
15 vastausta
4k lukukertaa
15 vastausta
Mahdollista vaihtaa päädyssä 1,5 kerroksinen?
Mietin talon laajennusta, jotta saisin suuren keittiön. Mutta onko mahdollista kantaa noin 3,5 - 4 m osuus tämän talon päädyssä ilman pylvästä välissä? punaisella merkityt kohdat, jotka ajattelin avata.
Kyseessä on kattokannatin, joka täytyy kantaa. lumivyöhyke 3. 38 asteen kattokaltevuus, kevyt peltikatto ilman eristystä tai aluskatetta, vain kangas. Rakennettu 75.
Miten voi laskea liimapuupalkin ja pilarin koon?
Kyseessä on kattokannatin, joka täytyy kantaa. lumivyöhyke 3. 38 asteen kattokaltevuus, kevyt peltikatto ilman eristystä tai aluskatetta, vain kangas. Rakennettu 75.
Miten voi laskea liimapuupalkin ja pilarin koon?
Ei ole ongelmaa.
Mitä täytyy tehdä, riippuu vähän siitä, onko ulkoreunassakin samanlainen kattotuoli kuin muualla.
Jos on, niin oikeastaan vain yläpuolinen seinä tarvitsee keventää.
Jos näin ei ole, kuormitus kasvaa hieman.
Mitä täytyy tehdä, riippuu vähän siitä, onko ulkoreunassakin samanlainen kattotuoli kuin muualla.
Jos on, niin oikeastaan vain yläpuolinen seinä tarvitsee keventää.
Jos näin ei ole, kuormitus kasvaa hieman.
Mitä voin nähdä ullakolta on, että ulompi kattoristikko on samanlainen kuin kaikki muut ja lepää ulkoseinän kurkihirren päällä.larsbj sanoi:
Voisiko olla niin, että pylväitä/spantrat seisoo ikkunoiden välissä punaisella merkittyssä ruudussa? Jos on, niin kuinka tietää, minkä tyyppinen liimapuupalkki minun pitää asentaa ikkunoiden/ uuden aukon yläpuolelle?
Teoriassa ei siis pitäisi tarvita mitään, mutta se riippuu siitä, kuinka hyvin tolpat ovat kiinni kattoristikkoihin. Aseta kaksi 45x220 c24 vierekkäin niin se kestää. Nämä voi laittaa seinään, jos haluat saada tasaisen katon vanhaa vasten. Laajennuksen ensimmäinen kattoristikko tulee myös seinää vasten, joten voit kiinnittää sen siihen kunnolla.
Joo okei kuulostaa lupaavalta. Kuitenkin pohdin, miten tarkoitat, että minun pitäisi asentaa nämä kaksi 45x220, kun harvalintuki on tiellä? Ajattelen, että välipohja lepää koko kerroksen seinillä. Vai ajattelenko vinoon.
Siitä tulee harjakatto, joka minun tietysti myös täytyy kiinnittää olemassa olevaan seinään jollain tavalla.
Siitä tulee harjakatto, joka minun tietysti myös täytyy kiinnittää olemassa olevaan seinään jollain tavalla.
Jos tulee harjakatto, siitä tulee aivan eri asia, silloin tulee melko voimakas liimalamelli.N Niklaspe sanoi:Joo okei kuulostaa lupaavalta. Mutta mietin, miten tarkoitat, että minun pitäisi upottaa nämä kaksi 45x220, kun hammarbandet on tiellä? Ajattelen, että välipohja lepää koko kerroksen seinillä. Vai ajattelenko väärin.
Tulee harjakatto, jonka minun täytyy tietysti myös kiinnittää olemassa olevaan seinään jotenkin.
Oletko laskenut ohjelmassa?N Niklaspe sanoi:
Yksi vaihtoehto on vaihtaa teräspalkkiin HEB.
Mutta oikeastaan riittää, että laitat liimapalkin korkeammalle, joten korkeudella ei ole väliä.
Juuri niin, ajattelen myös niin, että se laitetaan pitkittäisten palkkien sisäpuolelle ja asetetaan yksi pylväs kumpaankin kulmaan, jotka vaihtavat päätypalkin, mutta kysymys kuuluu, voinko asettaa pylväät palkkirakenteelle ollut yksinkertaisesti.
pitkittäiset sivut ja toinen pääty ovat vain salkopäätyseinät, tyyppiä 45x195
pitkittäiset sivut ja toinen pääty ovat vain salkopäätyseinät, tyyppiä 45x195
Pilarien pitäisi kai mennä perustukselle? tai mikä perustuksen pitäisi olla?N Niklaspe sanoi:Juuri näin, ajattelen myös niin, että se asetetaan pitkittäisten palkkien sisäpuolelle ja asetetaan pylväs kumpaankin kulmaan, jotka saavat vaihtaa päätypalkkia, mutta kysymys onkin, voinko asettaa pylväät lattiaan, olisi ollut helpoa.
pitkittäiset sivut ja toinen pääty ovat vain spanträdde-seiniä cc600 tyyppiä 45x195
Luuleeko, että 2 metrin sisäseinällä toimisi matalimmassa kohdassa, seinän ulkokorkeus olisi 2200?
Korkeimmillaan huippukorkeus on 3200?
7000 leveä ja 3700 syvä.
Tämä siksi, että ei tarvitsisi vaihtaa yläkerran ikkunoita.
Tulee vain yksi ikkuna kummallekin puolelle ja päätyyn parvekkeenovi sekä kolme ikkunaa.
Saxtakstol, mikä olisi kulma?
Korkeimmillaan huippukorkeus on 3200?
7000 leveä ja 3700 syvä.
Tämä siksi, että ei tarvitsisi vaihtaa yläkerran ikkunoita.
Tulee vain yksi ikkuna kummallekin puolelle ja päätyyn parvekkeenovi sekä kolme ikkunaa.
Saxtakstol, mikä olisi kulma?