16 923 lukukertaa ·
6 vastausta
17k lukukertaa
6 vastausta
Maakiilain ruuvilla
Hei
Huomasin, että kysyit toimiiko maa-ankkurit korkeaan aitaan ja mietin saitko vastauksen tai miten lopputulos oli? Mietin nimittäin vakavasti pystyttää aidan, joka tulee olemaan noin 7m pitkä ja 1,8m korkea. Haluaisin mieluiten välttää plintejä, joten ajattelin iskeä 6 maa-ankkuria sen sijaan. Luulevatko, että se toimii?? Haluan kuitenkin, että se seisoo tukevasti ja hyvin, onko tämä huijausta??
kiitos etukäteen
Huomasin, että kysyit toimiiko maa-ankkurit korkeaan aitaan ja mietin saitko vastauksen tai miten lopputulos oli? Mietin nimittäin vakavasti pystyttää aidan, joka tulee olemaan noin 7m pitkä ja 1,8m korkea. Haluaisin mieluiten välttää plintejä, joten ajattelin iskeä 6 maa-ankkuria sen sijaan. Luulevatko, että se toimii?? Haluan kuitenkin, että se seisoo tukevasti ja hyvin, onko tämä huijausta??
kiitos etukäteen
Sellaiset, joiden pohjaksi kierretään maahan, kuvittelen, että ne pysyvät huonommin kuin ne, jotka lyödään maahan. Aion itse asentaa lankkuja ja aion käyttää maa-ankkureita, mutta minulla on myös autotallin seinä, johon voin kiinnittää.
on olemassa tukevia maakiiloja. lekalla tai kaivinkoneen kauhalla. kaikki on hintakysymys, sinun tapauksessasi voit vuokrata bobcat. tee muotti ja valuta useita jalustoja raudoitetuilla kiinnikkeillä. tai mikä on sora. kaiva siinä tapauksessa vähintään 1200 mm. jos sen on tarkoitus pysyä tukevana ympäri vuoden tukevalla raudoitetulla betonimöhkäleellä. voit heittää sekaan vanhaa metalliroskaa, pyöriä ym. kaikki on suhteellista hintaan ja lopputulokseen.
Asetin aita, joka oli 3m korkea ja 6m pitkä noin 6 vuotta sitten ja käytin maanarua, jotka isketään maahan. Minulla oli jotain, mihin kiinnittää toisessa päässä, mutta ei mitään toisessa, joten minun piti laittaa viistotuki kulmassa aidan kanssa ja vielä yhteen maanaruun, ja siitä tuli vakaa ja on sitä edelleen. Käytin maanarua, jotka olivat 80-100cm pitkiä (luulen, että ne oli ostettu Julasta).
Klikkaa tästä vastataksesi