Hei!
Onko jollakulla kokemusta valmiiden sisäovien (kuten allmoge massiivipuusta) katkaisemisesta korkeussuunnassa?
Ajattelen vaihtaa joitain kellarissa, mutta korkeus siellä ei ole standardi. Ja erityistilaaminen maksaa yhtä paljon kuin 3 vakiota ovea.. Voiko ne purkaa? Täytyy katkaista melkein 20 cm..
//GoForIt
 
Tarkista 2 m ovet..... vähemmän leikattavia. Sekä että kahva ei näytä täysin väärältä paikaltaan....
 
Näyttää siltä, että kaikki vakioväliovet (ts. ne, jotka myydään noin 500:- hintaan vähän kaikkialla) ovat 210 cm pitkiä. Jos aikoo tilata erikoismittaisesti, on varmaan parasta tehdä se tarkkojen mittojen mukaan. Kukaan ei sattuisi tietämään, onko ns. allmogedörr mahdollista purkaa (kolmella "peilillä") ja siten saada paremmat mittasuhteet?
 
en suosittele maallikolle...
mutta toki se on mahdollista.... mutta markkinoilla on 2 m pitkiä sisäovia allmogetyylillä.
 
Toki, leikkaa ne yhtä paljon ylhäältä kuin alhaalta, mutta sinun täytyy siirtää saranakiinnikkeet, vähän vaivaa, mutta edullisempi vaihtoehto, jos tekee sen itse.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.