Hei

Olen nähnyt, että on olemassa paljon ketjuja, jotka käsittelevät aihetta. Mutta kukaan ei näytä vastaavan kysymykseen otsikossa. Eli voiko oikeastaan saada siistin lopputuloksen svanhalls:illa vinokaton kanssa?

Kaikki vinkit ja neuvot otetaan vastaan suurella kiitollisuudella!

Yhdistäminen kattoon sujuu kohtalaisesti, vähän riippuen kattokulmasta, mutta olen harvoin nähnyt todella hyvää ratkaisua alakulmien sahaamiseen, koska se vaihtaa suuntaa kahdessa tasossa, mikä tekee siitä vaikeaa.

Jos löytyy lista, jolla on suhteellisesti suurempi säde, se voi huijata silmää. Voi kuitenkin olla vaikeaa käyttää tavallista valikoimaa, jota toimittajat tarjoavat. Siihen tarvitaan höyläyslaitos hoitamaan asiaa.

Johan Gunverth sanoi:
Jos voi löytää listan, jolla on suhteellisesti suurempi säde, voi huijata silmää. Voi kuitenkin olla vaikeaa standardivalikoimalla, joka on saatavilla toimittajilta. Tarvitaan höyläämö ratkaisun tekemiseen.
Joo, se arvasin. Aion tehdä muutamia kokeiluja hieman smyglistin ja lateksin avulla. Ehkä voisi rakentaa jotain auttavaa itse joutsenniskan taakse, jos vähän säätää?

Meillä on mansardikatto talossamme ja kun remontoimme yhtä huonetta, pohdin tätä. Lopulta höyläsin toisen puolen takapuolelta samalla tai hieman suuremmalla kulmalla kuin seinä. Tämä teki niin, että joutsenkaulalistan alaosa asettui tiiviisti seinään eikä ollut tarpeen täyttää lateksilla tai vastaavalla.

Juuri niin tarkoitin - helpompi kuvailla kuvalla. ;)

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.