Olen remontoinut 50-luvun taloa ja menettänyt joitakin metrejä kattolistaa, jonka nyt tarvitsee korvata, katso kuva. Ne ovat 5 cm korkeita ja 4 cm syviä.

En usko, että löydän täsmälleen samanlaisia, mutta jos löydän jotain samanlaista, ajattelen, että voisin liittää niitä ilman, että se näkyy liikaa.

Olen etsinyt rakennustarvikeliikkeistä ja rakennuksen hoitoon erikoistuneista firmoista, mutta en ole löytänyt mitään, mikä sopisi erittäin hyvin. Lähin, mitä olen löytänyt, on varjolista Hornbachilla, joka on 21x43 mm, katso kuva. Ajattelin, että jos sahaan palat siten, että lista makaa tasaisesti, siitä tulee melko samanlainen.

Korkeus toimii melko hyvin, siitä tulee noin 4 cm säätämisen jälkeen, mutta syvyydestä tulee alle 2 cm, eli vähemmän kuin puolet olemassa olevasta listasta ja pelkään, että se voi olla ongelma.

Onko kellään vinkkejä sopivammasta listasta ennen kuin yritän Hornbachin listaa?

Olemassa olevat listat:
Katon rajassa oleva valkoinen kulmalista, johon liittyy keskustelu korvaavasta listasta. Kulmassa listan liitoskohta näkyy.

Varjolista 21x43 Hornbachissa.
Skugglista, puunvärinen, mitat 21x43 mm. Käytetään korvaamaan puuttuvan kattolistan osia 50-luvun talon kunnostuksessa.

Varauslista löytyy K-Rautasta, ei Hornbachista.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.