smh
Hei! Verantani katto (muovi) romahti lumen painosta viime talvena. Nyt aion rakentaa uuden ja mietin, kuinka tehdä siitä mahdollisimman vankka, vaikka kaltevuus on pieni. Haluan, että se näyttää samanlaiselta kuin ennen, mutta haluan tietysti, että se kestää tällä kertaa.
Onko jotain, mitä voin tehdä lisätäkseni kestävyyttä, mutta säilyttääkseni saman kaltevuuden katolla? Onko väliä, minkälaisen muovikaton valitsen? Auttaako se, jos laitan enemmän rimoja? Paksummat tolpat? Jotain muuta?

Mikä meni rikki?

smh
Kantti (onko se oikea termi?) joka kiinnittää kaiken taloon, on edelleen paikoillaan, mutta koolaukset ovat pudonneet ja yksi pylväistä, joka piti niitä ylhäällä, on katkennut keskeltä. Pari muovilevyä on myös mennyt poikki, mutta epäilen, että se on tapahtunut, kun ne putosivat maahan.

smh
K Kane sanoi:
Täällä voit kokeilla jonkin verran mitoituksilla, [linkki]
Minulla on GOP-muovikatto, joka on asennettu 4 asteen kaltevuudella. GOP suosittelee vähintään 6 astetta, mutta olen kapinallinen.....
Se on ollut paikoillaan vuodesta 2016 ilman ongelmia.
Minkä kaltevuuden sinun tarvitsee rakentaa?
Ooo, kiitos! En ollut löytänyt sitä. Mutta itse muovi ei siis merkitse mitään, vaan onko se "vain" puinen rakenne, jota minun tarvitsee miettiä?

Hei
Voit täydentää ylemmän katon snörasskyddilla, jos se nyt oli se, mitä tapahtui.....
/W

• Tykkään
smh
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.