Mitä mieltä olette, pitäisikö minun ostaa rir, eli pexletku, joka on isommassa letkussa, vai pitäisikö minun ostaa letku ja pujottaa pex itse?
Rir 16 x 2 maksaa noin 23 kr/m.
Pex 16 x 2 + letku maksaa noin 14 kr/m Saksassa. Rir näyttää puuttuvan sieltä.
Onko tyhmää säästää rahaa mutta käyttää aikaa pexin pujottamiseen suojaletkuun?