Mitä mieltä olette, pitäisikö minun ostaa rir, eli pexletku, joka on isommassa letkussa, vai pitäisikö minun ostaa letku ja pujottaa pex itse?

Rir 16 x 2 maksaa noin 23 kr/m.

Pex 16 x 2 + letku maksaa noin 14 kr/m Saksassa. Rir näyttää puuttuvan sieltä.

Onko tyhmää säästää rahaa mutta käyttää aikaa pexin pujottamiseen suojaletkuun?
 
Tämä tuntuu olevan todella paljon vaivaa hyvin pienen säästön vuoksi. Molemmat tuotteet ovat "rullade", mikä tekee siitä kunnon haasteen saada ne paikalleen yli parin metrin matkalle.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.