Hei, ajattelin rakentaa peilipaneelia, mutta googlattuani ja katsottuani YouTubesta, näen listoja, joita en ole koskaan edes nähnyt rakennusliikkeessä. Onko jollain tietoa näistä listoista? viittaan erityisesti peilissä oleviin. Onko jollain tietoa, voiko näitä löytää jostain suurista vakiintuneista rakennusliikkeistä? Onko alemmassa kuvassa olevan reunan lista holkkalista vai onko se jonkinlainen erityislista?

K1965d71b6094fef28d7239d1af0cd0ae.jpg
7efba46689a157f4514f759b694e618c.jpg

Se voisi olla niin, että henkilö, joka on rakentanut alemman kuvan mukaisesti, on itse jyrsinyt listan profiilin yläjyrsinkoneella. Se on melko yksinkertaista oikealla jyrsinterällä.

P proffsrik sanoi:
Sehän voisi olla niin, että henkilö, joka on rakentanut alemman kuvan mukaisesti, on itse jyrsinyt listan profiilin yläjyrsimellä. Se on aika helppoa oikealla jyrsinterällä.
niin, se voisi pitää paikkansa!

Voin suositella ABI trä Göteborgissa, heillä on monia vanhempia listatyyppejä valikoimassa ja voivat toimittaa postitse.

D Datagubben sanoi:
Hei, ajattelin rakentaa peilipaneelin, mutta googlattuani vähän ja katsottuani YouTubea, näen listoja, joita en koskaan edes ole nähnyt rakennuskaupassa. Onko jollain tietoa näistä listoista? Tarkoitukseni on lähinnä ne itse peilissä. Tietääkö joku, voiko näitä löytää jostakin suuremmasta vakiintuneesta rakennuskaupasta? Onko alempi kuva listasta holkkalista vai onko se joku erikoislista?

K[bild]
[bild]
Löysitkö joitain listoja? Oletko saanut paneelin valmiiksi? Itse mietin paneelin rakentamista ja pidin toisesta näyttämästäsi kuvasta, mutta miten se tehdään?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.