Puuseppä, jonka olen palkannut, sanoi minulle, että minun pitäisi ostaa listat (katto ja sokkeli) yritykseltä, joka on säilyttänyt listat lämpöhuoneessa 2 viikkoa. Hän kehotti minua olemaan ostamatta yrityksiltä, jotka pitävät listoja ulkona.

Ehdottomasti useimmat kaupat myyvät listojaan, jotka eivät ole olleet lämpöhuoneessa. Jos tämä olisi niin tärkeää, on outoa, että useimmat eivät säilytä listojaan oikealla tavalla.

Mikä on teidän mielipiteenne? Onko sillä niin suurta merkitystä?

• Tykkään
1947
  • Laddar…
M Förstagångsköparen sanoi:
Puuseppä, jonka olen palkannut, sanoi minulle, että minun pitäisi ostaa listoja (katto- ja jalkalista) yritykseltä, joka on säilyttänyt listat lämpöhuoneessa 2 viikkoa. Hän neuvoi minua välttämään yrityksiä, jotka säilyttävät listojaan ulkona.

Suurin osa kaupoista myy listat, joita ei ole pidetty lämpöhuoneessa. Jos se olisi niin tärkeää, on outoa, että useimmat eivät säilytä listojaan oikein.

Mitä te olette mieltä? Onko sillä niin suuri merkitys?
Sillä on merkitystä. Mutta osta mitä listoja haluat ja kuivata ne huoneessa, johon ne asennetaan, 3-4 viikkoa, niin se onnistuu hyvin. (Edellyttäen, että huone on kunnolla lämmitetty)

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.