Hei,
Aion kiinnittää pystysuoran listan epätasaiseen tiiliseinään, onko kenelläkään vinkkejä, miten sen voi tehdä kauneimmin?
Jos kiinnitän listan suoraan seinään, jää liian suuret raot saumattaviksi, joten haluaisin löytää jonkin tavan mallata tiiliseinää ja sitten sahata listan.

/J

• Tiiliseinä ja moderni kamiina, seinässä epätasaisuuksia.
Olin laittanut tiivistelistan ja sitten joustosilikonin, mutta se olen minä...
Jos välttämättä haluat puulistan sinne, niin se onnistuu tietysti profiilimallilla, kuten tämä:
https://www.jula.se/catalog/verktyg.../matverktyg/profilmallar/profilmall-6-190834/
Mutta se on valtava työ.
Jos sinulla on jyrsintäpenkki, niin se on ehkä helpompaa, muuten en tiedä, miten listan saisi aikaan... Dremel? Tai käsiviila, mutta se vie monta tuntia :thinking:

• Tykkään
J22
  • Laddar…
J JSjunne sanoi:
Hei,
Aion kiinnittää pystysuoran listan epätasaista tiiliseinää vasten, onko kenelläkään vinkkejä, kuinka sen voisi tehdä tyylikkäimmin?
Jos kiinnitän listan suoraan seinään, tulee liian suuria rakoja, jotta ne voisi saumata, joten haluaisin löytää tavan mallittaa tiiliseinä ja sitten sahata listaa.

J
Olisin täyttänyt raon Biltemas stenlim:llä, tasoittanut One strike filler:llä ja sitten maalannut päälle.
Olisi tullut siisti ja hyvä :)

• Tykkään
J22
  • Laddar…
A
Vapaasti valittava lista, piirtokompassi ääriviivojen jäljentämiseen, pistosaha listan sahaamiseen

• Tykkään
J22
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.