4 150 lukukertaa ·
7 vastausta
4k lukukertaa
7 vastausta
Lisähuone avokalliolla
Olen googlannut, etsinyt ja miettinyt, enkä löydä hyvää ratkaisua veden poisjohtamiseen tai vaihtoehtoisesti "saumaamiseen", jotta vesi ei valuisi suunnitellun seinän läpi.
Miten rakentaisitte terassihuoneen, jossa kulma on kallion päällä kuvan mukaisesti?
Ajattelen, että siihen voisi tulla ikkunat ja "laudat" ikkunoiden alle - mutta miten rakennan ottaen huomioon veden, joka valuu alas kalliota pitkin?!
Miten rakentaisitte terassihuoneen, jossa kulma on kallion päällä kuvan mukaisesti?
Ajattelen, että siihen voisi tulla ikkunat ja "laudat" ikkunoiden alle - mutta miten rakennan ottaen huomioon veden, joka valuu alas kalliota pitkin?!
Se meni näin, että sain vastauksen, mutta nyt aion rakentaa pergolan.
Kallion kolo on hyvä, mutta miten rakennan sen niin, että vesi virtaa siihen?
Onko sinulla ideoita, pitäisikö minun porata harjaterästä, leca, täyttää alta laajenevilla aineksilla?
Tai harjateräs, rakentaa kehikko, valaa sementillä/betonilla vedeneristyksellä ja mahdollisesti täyttää raot laajenevalla aineksella?
tai jokin muu tapa? Toivon korkeampaa tietämystä.
Kallion kolo on hyvä, mutta miten rakennan sen niin, että vesi virtaa siihen?
Onko sinulla ideoita, pitäisikö minun porata harjaterästä, leca, täyttää alta laajenevilla aineksilla?
Tai harjateräs, rakentaa kehikko, valaa sementillä/betonilla vedeneristyksellä ja mahdollisesti täyttää raot laajenevalla aineksella?
tai jokin muu tapa? Toivon korkeampaa tietämystä.
Ulkopuolelta saa spoorata kalliota niin, että voit ohjata veden pois, porata ja kiinnittää, muotoilla, valaa grovbetongilla. Et tarvitse mitään "jox" ja jos kallio on näkyvissä lämpimättömässä kesähuoneessa, sinun ei tarvitse räjäyttää.A AnBjaBoo sanoi:Se vastaus meni vähän huonosti, mutta nyt aion ehdottomasti rakentaa kesähuoneeni..
Olkahihna on huipulla, mutta miten rakennan sen niin, että vesi virtaa oikein..
Onko ideoita pitäisikö minun porata armeringsjärn, leca, täyttää alapuoli expanderingsgrunks?
Tai armeringsjärn, rakentaa kehys, valaa sementillä/betong vedenpitävä jox ja tarvittaessa täyttää raot expanderingsjox?
Vai jotain muuta tapaa? Elän toivossa, että löytyy korkeampaa tietoa
Kiitos! Ja silloin ajattelet että piirrän muotin filmivanerille, sahaan sen, tiivistän ja valan (kiilauksen jälkeen)? Yritin löytää vinkkejä siitä, miten piirtää (olen nähnyt vertailun epätasaiselle seinälle palikan ja kynän kanssa, mutta tämä onhan rosoista ja kaltevaa kalliota..)F fribygg sanoi:
Muotolevy vaikuttaa tarpeettoman vaikealta ja kalliilta tuolle pienelle kallionkielekkeelle, jos sinulla ei ole lautoja, voit hyvin käyttää 20mm raakalautaa muotiksi.A AnBjaBoo sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi


