5 935 lukukertaa ·
4 vastausta
6k lukukertaa
4 vastausta
lisäeristääkö asfalevyllä?
Jäsen
· västernorrland
· 24 viestiä
Ajattelin vaihtaa ulkoverhouksen 2-kerroksisessa talossani ja samalla lisäeristää 50 mm.
Kysymys on vain, pitääkö minun poistaa asfalttilevy, joka on nykyisen ulkoverhouksen alla, vai voinko kiinnittää koolaukset asfalttilevyyn ja eristää sitä vasten ja laittaa tuulensuojapaperin päälle?
Kiitollinen vastauksesta/Mange
Kysymys on vain, pitääkö minun poistaa asfalttilevy, joka on nykyisen ulkoverhouksen alla, vai voinko kiinnittää koolaukset asfalttilevyyn ja eristää sitä vasten ja laittaa tuulensuojapaperin päälle?
Kiitollinen vastauksesta/Mange
Kosteuden kannalta asfaboard voi jäädä paikoilleen, koska se on diffuusioavoin.
Tuulensuojana se ei ole kovin hyödyllinen, mutta teidän kannattaa asettaa myös jokin tuulensuoja lisäeristyksen päälle.
Ainoa mitä voin keksiä olisi, jos se mahdollisesti aiheuttaisi hieman outoa hajua tai jotain... :O
Onko teillä diffuusionkestävä muovi seinien sisäpuolella?
Tuulensuojana se ei ole kovin hyödyllinen, mutta teidän kannattaa asettaa myös jokin tuulensuoja lisäeristyksen päälle.
Ainoa mitä voin keksiä olisi, jos se mahdollisesti aiheuttaisi hieman outoa hajua tai jotain... :O
Onko teillä diffuusionkestävä muovi seinien sisäpuolella?
Jäsen
· västernorrland
· 24 viestiä
niin, minä oletan, että sisäpuolella on muovia. mutta tuulenkestävyyden kannalta sen täytyy tehdä sama hyöty kuin se on tehnyt aiemminkin vai mitä? eikö se ole vain niin, että sen päälle on laitettu jotakin? olen ajatellut laittaa tuulensuojakangasta kaiken päälle, jos on ok rakentaa asfboardin päälle?
millätavalla siitä voisi tulla "hajua"?
millätavalla siitä voisi tulla "hajua"?
En tiedä. Se oli ainoa, mitä keksin ... 
Ehkä joku muu tietää jonkun muun haittapuolen, tai jos minun pieni huoleni on aiheeton.
Kun työskentelin asfaboardin kanssa, mielestäni sillä oli hieman kemiallinen, öljyinen ja tervahtava haju. Mutta levyt, jotka ovat olleet paikallaan muutaman vuoden, ovat ehkä täysin hajuttomia?
Ehkä joku muu tietää jonkun muun haittapuolen, tai jos minun pieni huoleni on aiheeton.
Kun työskentelin asfaboardin kanssa, mielestäni sillä oli hieman kemiallinen, öljyinen ja tervahtava haju. Mutta levyt, jotka ovat olleet paikallaan muutaman vuoden, ovat ehkä täysin hajuttomia?
Klikkaa tästä vastataksesi