Nyt on aloituslupa myös saatu, joten bul käynnistää rakentamisen sekä talolle että autotallille, ja siitä alkavat myös kysymykset tulla....
Ajattelin itse rakentaa autotallin ja olen kysynyt kattoristikkovalmistajilta, voivatko he myös auttaa minua liimapuupalkkien ja pylväiden kanssa autokatosta varten, mutta kukaan ei ole suoraan juhlinut sitä. Ainoa vinkki, jonka olen saanut, on se, että voi käyttää 45*145 nurkkalautana saadakseen suuremman tuen taloseinää vasten tai ehkä jopa välttää palkin upottamisen seinään.
Autotalli rakennetaan Västeråsiin, lumivyöhyke 2 ja katto päällystetään betonitiilillä raakalaudoitukselle. Kaikki muu tieto on piirustuksissa.
Joku, joka voisi auttaa minua liimapuupalkkien ja pylväiden laskennassa (perustukset suoritetaan urakoitsijan toimesta, joten jos hän tarvitsee jonkin laskelman oikean kokoisen perustuksen mitoittamiseksi, otan sen kiitollisena vastaan)

Piirustus autotallin ja varaston pohjapiirustuksesta, jossa autotalli on 45,5 m² ja varasto 15,6 m². Mitat: 7200 mm x 14400 mm.

Linjapiirustus autotallin länsipuolisesta julkisivusta, jossa on ikkuna, ovi ja autotallin portti.
 
Aivan niin, jos sillä on merkitystä, kattotuolit tulevat c/c1200 ja tilataan valmiina.
 
Mitkä ovat mitat?
 
corre sanoi:
Mitkä ovat mitat?
Mihin? Eivätkö kuvat näy?
Autokatos on 4800 syvä ja 7200 leveä.
 
Voi ei, kuvia ei näy.
 
Ehdotus: Soita Takstolsfabriken Netshot. Heillä ei ole mitään ongelmaa laskea limträ-ratkaisujasi. Olen itse saanut apua ladassamme, jossa käytin kahta 9 m pitkää limträ-palkkia nock.
 
Bödde sanoi:
Förslag: Ring Takstolsfabriken i Nässjö. De har inga som helst problem att beräkna dina limträlösningar. Jag har själv fått hjälp med vår lada där jag använde två 9 m långa limträbalkar i nock.
Kiitos vinkistä! Aion soittaa heille huomenna. Ehkä he haluavat myös toimittaa kattokannattimet 😋
 
Piirustus autotallin ja varaston pohjapiirustuksesta, jossa autotalli on 45,5 m² ja varasto 15,6 m². Mitat: 7200 mm x 14400 mm.
 
corre sanoi:
Ah, ei, mitään kuvia ei näy.
Lisäsin kuvan uudestaan. Toivottavasti se toimii nyt, sillä minä näen sen.
 
Andreas_Evelina sanoi:
Kiitos vinkistä! Aion soittaa heille huomenna. Ehkä he haluavat toimittaa kattotuolitkin 😋
Se he varmasti haluavat tehdä!!!
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.