Hei!
Ensimmäinen kerta kun jatkoin. Pienen harjoittelun ja 4 heitetyn nauhan sekä 2 muovisella vahvistuskulmalla, luulen, että se meni hyvin! Mutta mistä tietää, onko pakkeloinut tarpeeksi paksulti? Pakkeloinut 2 lisäkertaa laitettuani nauhat paikalleen. Minulla on lastulevyjä, joten seinä on jo tasainen. Joissakin kohdissa liitokset olivat aluksi erittäin epätasaiset ja nyt näen, että ne ovat edelleen hieman epätasaisia.
Ei voi ladata kuvia, mutta liitosnauhat näkyvät vähän... onko sillä paljon väliä?
Kun käytän pitkää pakkelilastaa, epätasaisuudet näkyvät joissakin paikoissa, MUTTA aion käyttää easycovertaprt:ia kaikkialla. Joten kuinka tarkka minun tarvitsee olla?
Teidän vinkit tämän projektin päättämiseen? Tehdä uudestaan?

Nyt onnistui ladata kuvia! Lähikuva työkalusta, jolla levitetään kittiä, seinä osittain kitattu ja hiottu. Seinän kulma, jossa on korjattu pinta ja puinen ovenkarmi. Lattiaremontti käynnissä; puoliksi maalattu ja käsittelemätön betonilattia. Vasemmalla valkoisen maalin raja, oikealla ruskea paljas lattia. Sementtilattiaa tasoitetaan isolla lastalla.

P pepparpajen sanoi:
Nu gick det att ladda upp bilder![kuva] [kuva] [kuva] [kuva]
Kun olet tasoittanut ja hionut 2 kertaa, pohjustat vaihtoehtoisesti microlitilla ja pohjustat. Silloin näet, tarvitaanko lisää tasoitetta.

Tasoitella lastulevyä, silloin voi vain toivoa parasta, että siitä tulee ok, se ei ole suoraan sanoen sopivin materiaali.

Stefan N Stefan N sanoi:
Tasoitteen levittäminen lastulevylle, silloin voi vain toivoa parasta, että se onnistuu, se ei ole suoraan sanoen sopivin materiaali.
Se oli se salakuljetettu vinkki microlit:cool:

I Installation sanoi:
Se oli salakuljetettu vinkki microlit:cool:
Joo, oletan että voi vain tasoittaa easy coverin päälle jos se näyttää epätasaiselta myöhemmin..? Mutta luuletteko, että näkyvät nauhat pysyvät?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.