1 759 lukukertaa ·
14 vastausta
2k lukukertaa
14 vastausta
Liimata
Voiko parvekekaiteen liimata yhteen? Tarkoitan, että minulla on teräsparvekekaide, johon aiemmin oli kiinnitetty puulistoja. Ne on nyt poistettu eikä kiinnityskohdat enää sovi siihen, mitä haluan tehdä. Haluan asettaa teräslistoja kaiteiksi, joten voiko teräslistoja liimata olemassa olevaan teräskaiteeseen niin, että ne pysyvät kiinni, sillä reikien poraaminen noin 60 teräslistan kiinnittämiseksi on hirveän työlästä.
Ajattelin, että lentokoneet liimataan, joten pitäisi olla liimaa, joka kestää kuin hitsisauma.
Aion kokeilla sellaista liimaa, sitten lyödä ja potkia ja katsoa, kuinka se kestää...
Ei, ei, ei!M MagnusTobias sanoi:
Se on rakenne, joka tekee liimasta vahvan. Vähintään tarvitaan ruuvi tai pultti.
Kaidetta pidetään turvaratkaisuna, ja siihen liittyy tiettyjä vaatimuksia. Ajattele, että kaiteen on kestettävä 20 vuoden jälkeen ei-toivottua naapuria, joka heitetään parvekkeen kautta ja osuu pää edellä yhteen parvekkeen pinnoista epäluonnollisen kovalla nopeudella.
Lähetä mielellään kuva kaiteesta ja tankoista, niin saat huomattavasti luovempia vastauksia.

Tältä se näyttää. Ajattelin pystysuoria teräsripoja siihen, missä puu oli ennen.
Jäsen
· Västerbottens län
· 18 051 viestiä
120 reikää hyvällä poralla (Wedevåg) on täysin kohtuullinen.
Esiporaa 3 mm:llä.
Antaa jonkin verran staattista harjoitusta.
Protte
Esiporaa 3 mm:llä.
Antaa jonkin verran staattista harjoitusta.
Protte
Kyllä se onnistuu, mutta on raskasta, sitten minun pitäisi varmaan hankkia pylväsporakone, jotta saan kaikki reiät levymetalliin tarkasti....
Ei todellakaan, mutta kuinka vaikeaa on hitsata itse, jos ei ole koskaan tehnyt sitä? Vaihtoehtoisesti, onko palvelun vuokraaminen kallista?
Jos ei ole hitsannut aiemmin, asennushitsaus ei ole se, millä pitäisi aloittaa.
Toisaalta, ei pitäisi kestää erityisen kauan hitsaustaitoiselta, jos kaikki osat on leikattu ja maalit sekä ruoste poistettu hitsausten kohdalta ja osien sijoittelu on merkitty etukäteen, kun hän tulee sinne hitsin kanssa.
Liimaaminen ei onnistu. Tai oikeastaan kyllä onnistuu, mutta silloin sinun on rakennettava suuri häkki kananverkosta koko parvekkeen ympärille, jotta keltasirkut eivät pääse istumaan kaiteelle...... ja niin, että putoavat osat eivät osu kenenkään päähän.

Ruuvaminen tai niittaaminen sen sijaan voi toimia.
Toisaalta, ei pitäisi kestää erityisen kauan hitsaustaitoiselta, jos kaikki osat on leikattu ja maalit sekä ruoste poistettu hitsausten kohdalta ja osien sijoittelu on merkitty etukäteen, kun hän tulee sinne hitsin kanssa.
Liimaaminen ei onnistu. Tai oikeastaan kyllä onnistuu, mutta silloin sinun on rakennettava suuri häkki kananverkosta koko parvekkeen ympärille, jotta keltasirkut eivät pääse istumaan kaiteelle...... ja niin, että putoavat osat eivät osu kenenkään päähän.
Ruuvaminen tai niittaaminen sen sijaan voi toimia.
Ruuvata on nyt alkanut porata. Onko kenelläkään kokemusta Alpha porakoboltista Hornbachista? Olen porannut noin 10 reikää, mutta se alkaa tuntua tylsältä.

Klikkaa tästä vastataksesi