Saatan alentaa kylpyhuoneen katon. Minun täytyy ruuvata koolaukset seinään, ei kattoon. Kuitenkin nykyiseen kattoon asti on laatoitettu, joten mietin, voiko koolaukset liimata laattoihin? (PL-fix tai PL600)

Kylpyhuone on pieni, noin 160x180.

L
Mitä seinät ovat? Eikö olisi parempi kiinnittää kehykset Spikplugg 8x80:lla? Sinun tulee myös porata läpi kaakeliporalla.

Lolight sanoi:
Millaiset seinät ne ovat? Eikö olisi parempi kiinnittää koolaukset Spikplugg 8x80:lla? Sinun täytyy porata läpi myös kaakeliporalla.
Rappausseinä kaakelin takana.

Saatat kysyä, mutta pitäisikö minun ensin esiporata koolaukset ja sitten merkitä kaikki reiät kynällä, jotta tiedän, mihin porata kaakelia? Vai onko olemassa kätevämpi menetelmä? Ruuvista tulee ehkä 8 mm(?) Sitten voin enintään esiporata 6 mm poralla (koolauksessa) ja siitä tulee todella kapea kynä ;) Vai laitanko koolauksen seinää vasten ja annan puuporan "raapustaa" merkinnän kaakeliin?

C
Olin porannut saumaan. 100 kertaa helpompaa, mutta silloin sinun täytyy valita reiän halkaisija, joka ei ylitä saumaleveyttä liikaa. Sitten sopiva tulppa ja ruuvi yksinkertaisesti.

L
Aina hankalaa laattojen kanssa. Olisin varmaan laittanut maalinteippiä seinään. Esiporannut reglarna 8 mm puuporalla. Sitten 8 mm teräsporalla regeln seinää vasten, porannut vähän teräsporalla, se naarmuttaa teippiä. Näin tiedät, mihin kohtaan mennä laattaporalla. Tai jotain sellaista. En ole kokeillut itse.

richardtenggren
Eikö PL400(sen sijaan, että PL600?) ja spikplugg ole helpoimmat, jos oletetaan, että se on tiili/kiviseinä.
Voit porata myös reiän tukipuun ja kaakelin läpi betoniporan avulla. Jos vain lyöt pois iskun, kokemukseni mukaan betonipora toimii hyvin kaakelilla.
Olen käyttänyt poravasaraa tukipuun ja katon läpi samaan aikaan spikplugg'ille, kun olen laskenut kattoamme asunnossa.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.