2 757 lukukertaa ·
7 vastausta
3k lukukertaa
7 vastausta
Liimapuupalkki
Olen löytänyt ryhmän liimapuupalkkeja (täysin kunnossa) jotka olivat menossa kaatopaikalle. Olin aikonut rakentaa puulämmitteisen saunan pihalle ja ajattelin, että nämä voisivat tulla hyvään käyttöön.
Kun katson sitä "pientä" kasaa ja lasken hieman, huomaan että minulla on niin paljon, että se riittäisi "liimata" saunan.
Kysymykseni, voiko LIIMATA liimapuupalkilla?
Ajattelin, että se olisi todella tyylikästä, jos pystyisi tekemään sen kunnollisilla nurkilla ja kaikella.
No, taloudellisesti sekin, kun minulla on jo kaikki palkit paikallaan.
Kuulostaako se typerältä vai voisiko se toimia? Olen etsinyt netistä enkä ole nähnyt kenenkään tehneen sitä, mutta tuntuu siltä, että näistä palkeista voisi saada tukevan mökin/saunan.
Kiitollinen vastauksista, mielellään jos jollakulla on linkki johonkin sivuun.
Ystävällisin terveisin,
Jagger
Kun katson sitä "pientä" kasaa ja lasken hieman, huomaan että minulla on niin paljon, että se riittäisi "liimata" saunan.
Kysymykseni, voiko LIIMATA liimapuupalkilla?
Ajattelin, että se olisi todella tyylikästä, jos pystyisi tekemään sen kunnollisilla nurkilla ja kaikella.
No, taloudellisesti sekin, kun minulla on jo kaikki palkit paikallaan.
Kuulostaako se typerältä vai voisiko se toimia? Olen etsinyt netistä enkä ole nähnyt kenenkään tehneen sitä, mutta tuntuu siltä, että näistä palkeista voisi saada tukevan mökin/saunan.
Kiitollinen vastauksista, mielellään jos jollakulla on linkki johonkin sivuun.
Ystävällisin terveisin,
Jagger
Totta kai voit salvota hirsillä.
Se muistuttaa sitä, mitä monet hirsimökkien valmistajat tekevät, heillä on myös liimattuja hirsiä.
Mutta eikö olisi taloudellisempaa myydä hirsiä? Monet tarvitsevat liimapuuta taloihinsa.
Se muistuttaa sitä, mitä monet hirsimökkien valmistajat tekevät, heillä on myös liimattuja hirsiä.
Mutta eikö olisi taloudellisempaa myydä hirsiä? Monet tarvitsevat liimapuuta taloihinsa.
Olen myynyt ne, jotka menevät kaupaksi, ja otin selvää niistä, jotka jäivät yli. Luulen, että "kyllästytin markkinat" meidän pienessä kaupungissa.
Ajattelin myös ottaa sirkkelin ja viistää reunoja hiukan niin, että ne näyttäisivät enemmän hirren tapaisilta. Sitten maalataan ne Falunpunaisella.
Pitääkö olla jotakin eristystä/villa palkkien välissä, mitä mieltä olette? Ajattelin, että sitä ei ehkä tarvittaisi, koska ne ovat täysin suoria ja sileitä.
Kiitos vastauksesta.
Jagger
Ajattelin myös ottaa sirkkelin ja viistää reunoja hiukan niin, että ne näyttäisivät enemmän hirren tapaisilta. Sitten maalataan ne Falunpunaisella.
Pitääkö olla jotakin eristystä/villa palkkien välissä, mitä mieltä olette? Ajattelin, että sitä ei ehkä tarvittaisi, koska ne ovat täysin suoria ja sileitä.
Kiitos vastauksesta.
Jagger
Klikkaa tästä vastataksesi