Onko joku, joka voi auttaa minua muuntamaan liimapuupalkin teräspalkiksi. Olen saanut tietää, että minun pitäisi käyttää liimapuupalkkia, jonka mitat ovat 115*310*3300, kun aion purkaa seinän, kuorma on 25 k\n per pilari ja taipuma 6 mm. Haluaisin käyttää I- tai H-palkkia pienentääkseni palkin korkeutta.
 
Kiitos, tämä oli juuri mitä tarvitsin.
 
  • Tykkään
Vante
  • Laddar…
Linkki ei valitettavasti enää toimi, onko joku joka tietää jonkun toisen?
 
loistavaa, kiitoksia ja kumarruksia.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.