no niin katsotaanpa, josko löytyisi joku, joka voi auttaa minua oikeaan suuntaan kuitenkin,

minulla on nyt peltikatto kylpyhuoneen yläpuolella, nyt on hyvin pieni parveke, haluaisin laajentaa sitä hieman, MUTTA sitten tulen katon ulkopuolelle, joten minun on asetettava liimapuupalkki tai vastaava sinne saadakseni kantokykyä,

kiinnitän myös säännön julkisivuun, jotta se saa hyvän kantokyvyn, se on noin 2X1M, eivät ole tarkkoja mittoja, mutta voin ratkaista ne, jos joku haluaa laskea todella tarkasti,

asuu VARA kunnassa

Ei ole aivan helppoa ymmärtää, mitä tarkoitat, piirustus tai yksinkertainen luonnos helpottaisi. Pitäisikö parvekkeen roikkua talosta ilman etupylväitä?

äää ja juoksen ulos ottamaan valokuvia.... lisään kuvat 3 minuutin päästä:)

bild1qz.th.jpg
bild5co.th.jpg
bild4ss.th.jpg
bild3nb.th.jpg
bild2hs.th.jpg

kuten näet viimeisessä kuvassa, haluan laajentaa parveketta niin, että ohitan ikkunan, ja se on 160 cm nykyisestä kaiteesta viimeisen ikkunan vuoraukseen.

jos voisin välttää pylvään, se olisi loistavaa, riippuu vähän siitä, mikä on helpointa tehdä.

Kuvien perusteella ylitys näyttää olevan noin 60 cm seinästä ja tähän et tarvitse sen enempää tolppaa kuin liimapuutakaan. Tämä edellyttää, että voit laittaa palkin seinän päälle parvekkeen etureunaan ja antaa sen roikkua ulos. Palkin avulla talon seinää vasten on sitten "vain" laittaa lattian kannattimet näiden väliin.

mutta miten minun pitäisi kiinnittää koolaukset? ajatus on nimittäin, kuten sanottu, että olisi koolaus, joka ruuvataan julkisivuun, ja sitten vaakasuorat koolaukset, jotka tulevat olemaan noin 60 cm:n ylitys, ja jos laitan koolaukset 60 CC:llä, niin niitä tulee yhteensä 2/3, mutta miten minun pitäisi kiinnittää ne itse pellikattoon?

Kuinka nykyinen parveke on kiinnitetty peltikattoon? Vai "leijuuko" se yläpuolella?

gullegrizen sanoi:
Miten olemassa oleva parveke on kiinnitetty peltikattoon? Vai "leijuuko" se yläpuolella?
se on varmaan vain peltikaton päällä nyt, mitä voi nähdä on, että se on kiinnitetty julkisivuun säännön kautta, ja ulkoreunojen säännöt ovat kiinni lattian säännöissä.

Joten lattiahirret ovat kiilamaisia ja seuraavat peltikaton kaltevuutta? Laajennuksen tekeminen täysin leijuvaksi katon yläpuolelle/ulkopuolelle on lähes mahdotonta. Paras vaihtoehto olisi, että voisit sijoittaa etupalkin koko parvekkeen pituudelle, joka saa tukea alla olevasta seinästä, ja sitten ulkonee tästä 60 cm.

Kyllä voi. Voi asentaa säännön julkisivuun ja sitten myös asentaa säännön parvekkeen alle siihen julkisivuun, kysymys on vain, minkä kokoinen siihen sopii? Ja kuinka pitkälle se pitäisi kiinnittää,

• Tykkään
Mats Clint
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.