Hei, kestää niin kauan karmien kanssa, koska meidän täytyy oikaista ostamamme vääntynyt karmivirke. Mistä voisi löytää täysin suoraa liimapuurakenteista karmivirkeä? Säästäisi paljon aikaa karmien valmistuksessa.

senkin haluaisin tietää..

Tarkista primpanel.se. Heillä on fingerskärad finfuru -karmlankkuja. He eivät sijaitse Tukholmassa, mutta en tiedä kuinka kiire sinulla on.

• Tykkään
AndersMalmgren
  • Laddar…
Kuten aina, melko kiire, ei ole aikaa ennakoida :D
Hullua, että paska, jota he myyvät, ei ole järkevästi käytettävissä

Otan mielelläni niin monta vinkkiä kuin mahdollista muuten :D

S
Ulottuvuus?

45x95 mutta se menisi myös 50x95 esim, oviaukot seinissä ovat melko reilut

edit: Ovien lehdet ovat 20-luvulta ja kaikki erilaisia, joten minun on varmaankin sala demi syvyys

Viimeksi muokattu:
S
Mistä/mitä olette ostaneet?
Spontaanisti sanoisin, että mene puusepänverstaalle ja tilaa höylättyjä ja uritettuja lautoja omien mittojesi mukaan.
Ei mene kauan säätää jyrsintä ja jyrsiä uraa. Voit sitten itse sahata ja tehdä muuta tarvittaessa.
Jos se ei ole leveämpi kuin 95 mm, en yleensä liimaa sitä yhteen ja jos teemme karmit 43 mm paksuiksi, niin että höylätään 50 mm puuta. Jos sen täytyy olla paksumpi, se liimataan.
Vaihtoehto on liimata yhteen kaksi ohuempaa palaa, joista yksi on ohuempi, jotta muodostuu ura.

• Tykkään
cecar33
  • Laddar…
S
Voin antaa vinkkejä kahdesta paikasta, jos tarvitset apua. Åkersbergassa.

Minkälaista puutavaraa olet ostanut?

Se on minun isäni, joka on chief puusepäntöissä, kysyn häneltä ja palaan asiaan.

Södermalmsträ on ostettu Märstan tekopyhyydestä.

Höylääminen :)

S
Hiton tekopyhyyttä... :)
Takuulla ei kuivattua huonekalupuuta tai varastoitu liian kylmässä/kosteassa puutavarakentalla.

Sinun olisi pitänyt ostaa puutavara Östermalmsträstä. Kyllähän nimestä kuulee, ettei Södermalmsträ ole luotettava. :)

• Tykkään
sinuslinus ja 2 muuta
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.