9 939 lukukertaa ·
37 vastausta
10k lukukertaa
37 vastausta
Liimapalkista tehty karmipuu
Sivu 1 / 3
Remontoija
· Stockholm
· 20 366 viestiä
Hei, kestää niin kauan karmien kanssa, koska meidän täytyy oikaista ostamamme vääntynyt karmivirke. Mistä voisi löytää täysin suoraa liimapuurakenteista karmivirkeä? Säästäisi paljon aikaa karmien valmistuksessa.
senkin haluaisin tietää..
Remontoija
· Stockholm
· 20 366 viestiä
Kuten aina, melko kiire, ei ole aikaa ennakoida 
Hullua, että paska, jota he myyvät, ei ole järkevästi käytettävissä
Hullua, että paska, jota he myyvät, ei ole järkevästi käytettävissä
Remontoija
· Stockholm
· 20 366 viestiä
Otan mielelläni niin monta vinkkiä kuin mahdollista muuten 
Remontoija
· Stockholm
· 20 366 viestiä
45x95 mutta se menisi myös 50x95 esim, oviaukot seinissä ovat melko reilut
edit: Ovien lehdet ovat 20-luvulta ja kaikki erilaisia, joten minun on varmaankin sala demi syvyys
edit: Ovien lehdet ovat 20-luvulta ja kaikki erilaisia, joten minun on varmaankin sala demi syvyys
Viimeksi muokattu:
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 6 026 viestiä
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 6 026 viestiä
Mistä/mitä olette ostaneet?
Spontaanisti sanoisin, että mene puusepänverstaalle ja tilaa höylättyjä ja uritettuja lautoja omien mittojesi mukaan.
Ei mene kauan säätää jyrsintä ja jyrsiä uraa. Voit sitten itse sahata ja tehdä muuta tarvittaessa.
Jos se ei ole leveämpi kuin 95 mm, en yleensä liimaa sitä yhteen ja jos teemme karmit 43 mm paksuiksi, niin että höylätään 50 mm puuta. Jos sen täytyy olla paksumpi, se liimataan.
Vaihtoehto on liimata yhteen kaksi ohuempaa palaa, joista yksi on ohuempi, jotta muodostuu ura.
Spontaanisti sanoisin, että mene puusepänverstaalle ja tilaa höylättyjä ja uritettuja lautoja omien mittojesi mukaan.
Ei mene kauan säätää jyrsintä ja jyrsiä uraa. Voit sitten itse sahata ja tehdä muuta tarvittaessa.
Jos se ei ole leveämpi kuin 95 mm, en yleensä liimaa sitä yhteen ja jos teemme karmit 43 mm paksuiksi, niin että höylätään 50 mm puuta. Jos sen täytyy olla paksumpi, se liimataan.
Vaihtoehto on liimata yhteen kaksi ohuempaa palaa, joista yksi on ohuempi, jotta muodostuu ura.
Remontoija
· Stockholm
· 20 366 viestiä
Se on minun isäni, joka on chief puusepäntöissä, kysyn häneltä ja palaan asiaan.
Remontoija
· Stockholm
· 20 366 viestiä
Södermalmsträ on ostettu Märstan tekopyhyydestä.
Remontoija
· Stockholm
· 20 366 viestiä
Höylääminen