Hei

Olen vihdoin rakentamassa autokatosta. Olen siinä vaiheessa, että minun pitää liimata yhteen kaksi tolppaa, jotka kantavat liimapuupalkin (630x115). Olen lukenut joitakin eri ketjuja, mutta en löydä hyvää vastausta pohdintaani. Pitäisikö sydänpuoli olla samaan suuntaan vai eri suuntaan? Jotkut sanovat, että vuosirenkaiden pitäisi olla samaan suuntaan ja jotkut sanovat päinvastoin. Mikä pitää paikkansa? Tolppa, jota aion tehdä, tulee olemaan 115 mm paksu, joten ajattelin liimata kaksi kappaletta 2" lankkuja ja yhden 1" lankun. Miten käännän sydänpuolen tässä tapauksessa?

/Alexander
 
Viimeksi muokattu:
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.