Ajattelin rakentaa väliseinän autotalliin ja olen miettinyt, että käyttäisin lecablock-lamelliharkkoja lattian lähellä välttääkseni kosteutta koolauksissa ja kipsissä. Eräs tuttava sanoi minulle kerran, että on ehdottomasti helpointa liimata harkot kiinni. Se kuulostaa yksinkertaiselta, mutta toimiiko se hyvin ja millä minun pitäisi liimata ne? PL400 toimii kaikkeen. Kiitollinen vastauksista.

//JeRo

En näe mitään syytä miksi leca pitäisi liimata. Ensimmäinen kierros on maanrakennuskierros. Sen halutaan olevan täydellinen. Liimalla et voi vaikuttaa lohkon sijaintiin samalla tavalla kuin laastilla.

En minäkään näe mitään suurempaa pointtia liimaamisessa. Laastin sekoittaminen on halpaa ja on lisäksi yleisesti käytetty menetelmä.

Tai sitten valat perustan josta vahvistat sen olemassa olevaan betonilattiaan. Älä unohda asettaa huokolevyä päälle ennen kuin kiinnität kehikon/kipsilevyn jne.

Katsotaanpa, ehkä minun pitäisi tehdä kuten te ehdotatte, en voi luvata, että tuttavallani on nobelpris puusepäntyössä.

//JeRo

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.