ptlf sanoi:
Onko joku tietoinen, voiko Marbodalilta ostaa pelkät ovet?? Katalogissa näyttää olevan enimmäkseen täydellisiä runkoineen ja kaikkea!
Kyllä, voit ostaa erillisiä ovia Marbodalin kautta, ei ongelmaa. :)

Raceman sanoi:
Koska PL400:stä tuli vesiliukoinen??!! Pyyhi pois vesi??!!

Minun PL400-putkessani lukee: "Pois ei-kovetettu liima puhtaalla bensiinillä tai ksyleenillä"
PL600 on kuitenkin vesiliukoinen.
Hmm... Voisiko olla muuttunut viime vuonna, en ole ostanut putkea pitkään aikaan, mutta silloin toimi hyvin veden ja rätin kanssa, olen epäileväinen, että tiedossasi olisi oikeat tiedot PL400:stä.
Edit: nyt lukee kuten raceman kirjoittaa, että puhdistus tapahtuu bensiinillä ja ksyleenillä, mutta itse liimattuani noin 40 putkea ja pyyhineeni ylimääräisen veden ja rätin kanssa (ennen kuin se kovettuu), niin ihmettelen mitä valmistaja on muuttanut viime vuonna.

Viimeksi muokattu:
Toimii pyyhkiä pois PL400 mekaanisesti rätillä ennen kuin se on kovettunut, siitä olen samaa mieltä. Mutta että vesi tekisi eroa, olen epäileväinen. Ehkä, jotta rätti olisi myötäilevämpi?

Pyydän anteeksi, tarkistin uudelleen ja se oli pl600, joka oli vesiliukoinen ja jota olen käyttänyt, koska odotan roiskeita, sekoitin ne. Joten TS:lle, suositukseni on pl600, ei mitään muuta.
Itselleni, säilytä tuubit ensi kerralla pakkasettomassa...

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.