5 936 lukukertaa ·
23 vastausta
6k lukukertaa
23 vastausta
Liian suuri palkkikenkä. Onko se ok?
Mutta tuo aita ei ole mitään, mitä hienopuuseppä tekisi. Todennäköisesti hän ei saisi ainuttakaan työtä, jos tarjoaisi sen ajan, mikä siihen menisi.Ossian K Olsson sanoi:
Jos palkkaan kalliin käsityöläisen, odotan parempaa tulosta ja korkeampaa viimeistelyn tasoa kuin tämä. Ainoa selitys olisi, jos yrityksen nimi olisi Bongk å bygg, sillä nimestä kuulee, mitä saa.
Veljeni palkkasi puusepän tekemään hienopuusepän työtä (listoja ym.) keittiössä. Tuloksesta tuli uskomattoman hyvä ja viimeistely oli täydellinen.
Mutta sitten näkee sellaisia töitä kuin tämä, missä TS todennäköisesti ärsyyntyy tästä 20 vuoden ajan eteenpäin (jos kestää niin kauan).
On surullista, että se on sellaista arpajaista koskien käsityöläisiä.
Sehän on hitto vie koottava aita painekyllästetystä puusta, joka seisoo säässä ja tuulessa.
Ainoastaan nuo välipuupalat, jotka luulin olevan sahattuja palasta painekyllästettyä puuta, ovat jotain poikkeuksellista.
Mutta olisi ollut huomattavasti parempi käyttää 90mm tolppakenkää.
Ossian K Olsson
Harrastajasähköasentaja
· Limhamn
· 1 965 viestiä
Ossian K Olsson
Harrastajasähköasentaja
- Limhamn
- 1 965 viestiä
Oletko sinä se snickari ehkä?GoC sanoi:
Ja men det där staketet är väl ändå inget som en finsnickare håller på med. Troligen skull han inte få ett enda jobb om han offererade den tiden som det skulle ta.
Är ju för bövelen ett hopskruvar staket i tryckimpregnerat virke som står ut i väder och vind.
Är väl bara dom där mellanläggen som jag trodde var tillsågade av en bit tryckimpregnerat som är nått anmärkningsvärt.
Men hade varit betydligt bättre att använda 90mm stolpsko.
Olen itse asiassa samaa mieltä vähän. Jos haluaa todella hienosti rakennetun aidan uppokannalla/piilotetulla ruuvikiinnityksellä jne., niin täytyy odottaa aivan eri hintoja, koska työaika varmasti kaksinkertaistuu.Ossian K Olsson sanoi:
En nyt sano, että pitäisi hyväksyä huonosti tehtyä työtä, mutta vaatimusten pitäisi olla kohtuullisia ottaen huomioon hinta (joka emme tiedä, mitä se oli).
Liian suuret parrun kengät ovat huonosti ja huolimattomasti asennettuja. Mutta muuten sanoisin, että se on standardi niille aidoille, jotka olen nähnyt rakennetun ympäristössäni.
(teen kaiken itse ja olen huolellinen/superhidas)
Ei, olen insinööriOssian K Olsson sanoi:
Mutta jotkut vaikuttavat vaativan valtavaa tarkkuutta yksityiskohdilta, jotka eivät millään tavoin vaikuta toimintaan tai tuskin edes näkyvät, ellei zoomaa lähikuvaan. Se todennäköisesti harmaantuu laudoilla, jotka vääntyvät, riippumatta siitä, kuinka tarkasti työ on tehty.
Paras vastaus
Uskotko, että asiakas sai sen halvemmalla, koska kirvesmiehellä ei ollut oikeita materiaaleja valmiina? Katso kuvan 2 ylimmäistä lautaa. Uskon, että kirvesmiestä ei kiinnosta jättää siistiä ja kestävää lopputulosta.C Cerb sanoi:Olen itse asiassa hieman samaa mieltä. Jos haluaa todella hienosti rakennettu aidan upotetuilla/piilotetuilla ruuveilla jne., on varauduttava aivan eri hintoihin, sillä työaika on varmasti kaksinkertainen.
En väitä, että huonosti suoritettuja töitä pitäisi hyväksyä, mutta vaatimuksissa pitäisi olla kohtuutta hintaan nähden (jota emme tiedä).
Liian suuret palkkikengät ovat huolimattomasti asennettuja. Mutta muuten sanoisin, että se on yleistä standardia aidalle, joita olen nähnyt rakennettavan ympäristössäni.
(teen kaiken itse ja olen tarkka/superhidas)
Mikä siinä on väärä materiaali? Kuviona on 1 leveä, 2 kapeaa, 1 leveä, 2 kapeaa jne., varmasti täsmälleen kuten tilattu.J J Vos sanoi:
Ongelma on, että palkkaamani firma on ostanut kaiken ja odotan, että palkkikenkä ja tolppa ovat samat mitat. Olen huomannut useita virheitä ajan myötä, esim. että voin raaputtaa betonin pois kynsilläni. Näyttää myös siltä, että puupalikoita on laitettu palkkikenkien alle tukemaan. En aio maksaa tai antaa heille uutta mahdollisuutta! Olen tullut siihen tulokseen, että tämä on tehty todella huolimattomasti. Tässä tulee lisää kuvia.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Byggaren förstörde tillgängligheten och kräver extra betalt
Frågor om juridik och fastighetsrätt -
Varför förstöra Det sitter i väggarna?
Byggnadsvård -
Vad är risken med för stora plattor på oisolerad platta?
Golv -
Hur får jag bort denna förstörada saken
Fönster & Dörrar -
Gatan förstörd av ett kataloghus
Frågor och svar om arkitektur